پولاد کیمیایی با آرزوی سالی که در آن تحریم‌ها برداشته شود ابراز اطمینان کرد که سال جدید یک سال بسیار خوب برای مردم و دولت ایران است و قرار است چرخ روزگار به نفع همه ما بچرخد.
کد خبر: ۶۵۸۱۶۰
پولادکیمیایی: امسال چرخ روزگار به نفع ما می چرخد

پولاد کیمیایی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با مهر با بیان این مطلب که نوروز به معنای نو شدن و در کنار آن سفر رفتن است، گفت: از آنجا که قبل از تعطیلات نوروزی همه خانه‌ها، خانه‌تکانی شده و سال نو را با یک تازگی در کنار خانواده آغاز کرده‌ایم، وقتی بعد از سفر به خانه بازمی گردیم همه چیز پاک و پاکیزه است و من این حس را دوست دارم.

وی ادامه داد: اگر اتفاقی به نام سال نو در زندگی ما رخ نمی داد، انسان هیچ بهانه ای برای انجام بسیاری از کارها نداشت. نکته جالب اینجاست که همه به‌طور ناخودآگاه بر این باورند که همیشه در سال جدید اتفاقات خوبی رخ می دهد.

بازیگر فیلم سینمایی «جرم» بیان کرد: مطمئن هستم که سال جدید یک سال بسیار خوب برای مردم و دولت ایران است و قرار است چرخ روزگار به نفع همه ما بچرخد. نمی توان گفت به کجا سفر کنید بهتر است، چرا که معنای سفر در همه جا یکی است، یک نفر می تواند در این ایام به جزایر قناری سفر کند و یک نفر هم می تواند تا کرج برود، هر دو سفر یک پیغام دارد و آن نفس و ماهیت سفر کردن است.

کیمیایی گفت: زمانی که از سفر به خانه برمی گردید، انگیزه های جدید برای شروع کارهای خود دارید و پر از فکر و انرژی هستید و به تغییر فکر می کنید. مهم نیست به کجا سفر کردید، مهم این است که با چه کسانی به سفر رفته اید.

وی با اشاره به اینکه نوروز 2 سال پیش به دلیل بیماری پدرش مسعود کیمیایی عید نوروز در تهران مانده بود، بیان کرد: در اتوبان مدرس یک ترافیک بسیار سنگینی به وجودد آمده بود که چنین ترافیکی در تهران آن هم در تعطیلات نوروزی بسیار عجیب بود. کمی جلوتر که رفتم متوجه شدم این ترافیک به این دلیل است که مردم ماشین های خود را کنار اتوبان پارک کرده اند و در فضای سبز کنار اتوبان در حال استراحت هستند و از لحظات خود لذت می بردند. با دیدن این صحنه به این نتیجه رسیدم که به راحتی و با یک بساط ساده پیک نیک هم می توان لذت برد.

وی توضیح داد: خوشبختانه یکی از بهترین خصلت ایرانی‌ها این است که به فکر گران ترین سفرها نبوده و همیشه می توانند بهترین لحظات را برای خود رقم بزنند. اما مهمتر از هرچیز این است که امیدوارم در هنگام رانندگی و در جاده مراقب باشند و با سرعت زیادی حرکت نکنند.

بازیگر فیلم سینمایی «متروپل» گفت: نمی توانم بگویم به کجا سفر کنید بهتر است، چرا که هرکسی یک بودجه ای دارد اما امیدوارم هر کس به جایی که سفر می کند با عشق و شادی در کنار خانواده خود باشد.

پولاد کیمیایی در پایان گفت: فکر نمی کنم تعطیلات نوروز فرصت مناسبی برای کتاب خواندن و با فیلم دیدن باشد. عید زمانی است که باید خارج از دغدغه های زندگی روزمره از لحظات خود لذت برد. امیدوارم در سال جدید با حضور دولت تدبیر و امید اتفاقات خوبی رخ دهد و شاهد کم شدن هرچه بیشتر تحریم ها باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها