شبکه پویا در ایام نوروز انیمیشن های متنوعی را برای کودکان تدارک دیده است.
کد خبر: ۶۵۷۲۴۹
خلاصه داستان و ساعت پخش همه انیمیشن های نوروزی شبکه پویا

اگر می خواهید برای ایام نوروز کودکانتان برنامه ریزی کنید این فهرست را مد نظر قرار دهید:

ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی-1 /27 اسفند

ساعت پخش: ساعت 21

خلاصه: این انیمیشن که محصول سال 2009 است و به کارگردانی کریس میلر و فیل لرد ساخته شده درباره مخترع جوانی است که از کودکی دست به اختراعات عجیب وغریب می‌زده و همیشه هم ناموفق بوده است. این بار بر اساس احتیاج مردم شهر و هنگامی که آنها فقط توانایی خرید غذاهای ارزان مانند ساردین را دارند، دستگاهی اختراع می‌کند که آب را به غذا تبدیل می‌کند و به یک قهرمان محلی تبدیل می‌شود.

کتاب جنگل 1 /28 اسفند

خلاصه: کتاب جنگل 1 به کارگردانی ولفگانگ ریترمن درباره نوزادی به نام موگلی است که در جنگل گم شده و باگیرا، پلنگ سیاه آن را پیدا کرده است. او از سوی خانواده گرگ‌ها بزرگ می‌شود و پس از سال‌ها با برگشت شیرخان یک ببر بزرگ که با انسان‌ها دشمنی دیرینه دارد، مجبور می‌شود جنگل را ترک کرده و به دهکده آدم‌ها برود.

توربو /29 اسفند

ساعت پخش: ساعت 21

خلاصه: این انیمیشن به کارگردانی دیوید سورن ساخته‌شده و داستان حلزون بلندپروازی به نام توربو است که با دیدن مسابقات اتومبیلرانی می‌خواهد همچون قهرمان مسابقه باشد. او برای زیادتر شدن سرعتش هر روز تمرین می‌کند، ولی دوستانش او و برادرش را از مزرعه‌ای که در آن زندگی می‌کنند، بیرون می‌اندازند. آنها به شکل تصادفی به دست پسرکی می‌افتند که علاقه‌مند نگهداری از حلزون‌هاست و با برادرش در یک پیراشکی‌فروشی کار می‌کند. پسرک هم مثل توربو بلندپرواز و خواهان پیشرفت در کار است. تا این که روزی تصمیم می‌گیرد از توربو و دوستانش استفاده کرده و موفقیتی به دست آورد، اما توربو به او پیشنهاد مسابقه اتومبیلرانی می‌دهد و خودش یکی از رقبای او در مسابقه می‌شود.

من شگفت‌انگیز 2 / 1 فروردین

ساعت پخش: ساعت 21

خلاصه: آقای گورو سرپرستی چند بچه را به عهده دارد، از طرفی شخصی مامور می‌شود تا یک مساله سری را پیگیری کند. او در این ماموریت با خانمی به نام لوسی همکار می‌شود و در آخر به اصرار فرزند خوانده‌هایش با لوسی ازدواج می‌کند. این داستان انیمیشن من شگفت‌انگیز 2 به کارگردانی پیر مافین است.

دانشگاه هیولاها /2 فروردین

ساعت پخش: ساعت 21

خلاصه: این انیمیشن به کارگردانی ون اسکن یک انیمیشن کمدی است و داستان مایک را روایت می‌کند که دوست دارد یک هیولای ترسناک باشد. با این که همه درس‌های تئوری را بلد است، ولی چون چهره ترسناکی ندارد، موفق نمی‌شود. مدیر دانشگاه شرطی برای او می‌گذارد که گروهی تشکیل دهد و با آنها در مسابقات شرکت کند، ولی دستگاه مسابقه از سوی دوست مایک یعنی سالی دستکاری می‌شود تا او برنده نشود. مایک با فهمیدن این مساله دانشگاه را ترک می‌کند، ولی در یک عملیات خارج از خانه موفق به ضبط صدای جیغ کودکی می‌شود که به عنوان درس دانشگاه آن را تحویل می‌دهد و به دانشگاه برمی‌گردد.

ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی 2 /3 فروردین

ساعت پخش: ساعت 21

خلاصه: فیلینت دوست دارد مخترع بزرگی شود. او دست به آزمایش بسیاری می‌زند، ولی اشتباه از آب درمی‌آید. هیچ کس اورا جدی نمی‌گیرد، اما فیلینت بی‌توجه به تمسخرهای دیگران، دست از تلاش برنمی‌دارد تا این که بالاخره روزی دستگاهی اختراع می‌کند که آب را تبدیل به غذا کند، اما دستگاه از مواد غذایی، جانوران خطرناکی می‌سازد.

ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی 2 به کارگردانی کودی کمرون و کریس پرن ساخته شده است.

هواپیماها /4 فروردین

خلاصه: ماجراهای هواپیماها درباره یک هواپیمای سمپاش است که در یک مزرعه کار می‌کند، ولی همیشه رویای شرکت در مسابقات پرواز دور دنیا را دارد. او به کمک یک هواپیمای جنگی که در آشیانه وجود دارد، تمرین می‌کند و در مسابقات انتخابی مرحله اول، رتبه سوم را کسب می‌کند. سمپاش در مسابقات اصلی با رقبای حرفه‌ای و جدیدی مواجه می‌شود که یکی از آنها به او حسادت می‌کند و سعی دارد با ترفندهای مختلف او را از دور رقابت خارج کند، ولی سمپاش در نهایت با مهربانی و فداکاری‌هایش پیروز میدان می‌شود.

دوران دایناسورها /6 فروردین

ساعت پخش: ساعت 21

خلاصه: سه کودک، به کمک ماشین زمانی که پدر آنها روزگاری ساخته بوده است به 65 میلیون سال قبل سفر می‌کنند و ناگهان خودشان را در لانه تخم‌های یک دایناسور می‌یابند. اولین چیزی که آنها مشاهده می‌کنند یک دایناسور تی‌رکس غول پیکر است که با چهره‌ای خندان به آنها نگاه می‌کند. این انیمیشن به کارگردانی یون سوک چو ساخته شده است.

سامی 2 /7 فروردین

ساعت پخش: ساعت 21

خلاصه: وینست کتسلوت، داستان سامی دو را کارگردانی کرده که در آن سامی و ری / ‌دو لاک‌پشت مشغول تفریح در ساحل هستند که چند صیاد آنها را گیر می‌اندازند و به آکواریومی می‌برند که پر از گونه‌های مختلف ماهی است و مجبور به مبارزه با خرچنگی می‌شوند که آکواریوم را تحت‌سلطه خود درآورده است.

خرس‌های مهربون /8 فروردین

ساعت پخش: ساعت 21

خلاصه: خرس‌های مهربون به کارگردانی فایوان داستان یک مرد چوب‌بُر است که از فروش درختان جنگل، می‌خواهد هزینه خرید بلیت سفر عید و بازگشت نزد خانواده‌اش را فراهم کند. حیوانات جنگل بخصوص دو خرس با او مشکل دارند، اما زمانی که می‌بینند دستگاه برش درختان (اره) او خراب شده این دشمنی را فراموش می‌کنند و به کمک او می‌شتابند.

ملکه برفی /9 فروردین

خلاصه: این انیمیشن به کارگردانی ولادین بارب تولید شده و در خلاصه داستان آن آمده است: ملکه برفی به دلیل خشمی که دارد تصمیم گرفته تمام اطرافیانش را به شکل مجسمه‌های یخی دربیاورد. دو کودک که وارث هنر پدرشان هستند ناخواسته در مسیر مبارزه با ملکه برفی قرار می‌گیرند و در نهایت بر او پیروز می‌شوند و می‌توانند، پدرشان و تمامی کسانی را که ملکه آنها را منجمد کرده بوده، نجات دهند.

افسانه ساریلا /10 فروردین

خلاصه: این انیمیشن به کارگردانی نانسی فلورانس ساوارد درباره سه جوان از یک قبیله است که می‌خواهند دهکده خود را از گرسنگی نجات دهند. آنها در جستجوی سرزمین موعود برمی‌آیند.

بازگشت به دریا /11 فروردین

خلاصه: ماهی کوچک که آرزوی دیدن دریای آزاد را دارد، در تور ماهیگیری به دام می‌افتد و سر از آکواریوم یک رستوران در می‌آورد. پسر صاحب رستوران با او دوست می‌شود و در نهایت این ماهی و دیگر ماهی‌ها به کمک پسر صاحب رستوران که دوست دارد در آینده جغرافیدان شود، از آنجا فرار می‌کنند و نجات می‌یابند. این انیمیشن را تام لو کارگردانی کرده است.

سفر به دهلی /12 فروردین

خلاصه: این انیمیشن به کارگردانی نیکی ادوانی، داستان خانواده ببر است که پدر خانواده هنگام اعتراض به کسانی که قصد تخریب جنگل را داشته‌اند، کشته می‌شود. پسر تصمیم می‌گیرد راه پدرش را ادامه دهد و در این مسیر دیگر حیوانات جنگل و مادرش با او همراه می‌شوند. آنها در جستجوی کسی که بتواند حرف‌هایشان را به انسان‌ها بفهماند، با یک طوطی آشنا می‌شوند و همگی با هم به دهلی که دولت و مجلس در آن واقع شده، سفر می‌کنند.

آرزوهای بزرگ /13 فروردین

ساعت پخش: ساعت 21

خلاصه: این انیمیشن به کارگردانی تاد کافمن و مارک دورنتون درباره پسری نوجوان است که پس از برخورد اشعه با ماشینش به آدمی سست و بی‌حال تبدیل می‌شود.

بال‌ها /14 فروردین

ساعت پخش: ساعت 21

خلاصه: این انیمیشن به کارگردانی الگا لوپاتو، ماجرای مسابقات آکروباتیک را روایت می‌کند. یک هواپیما که احتمال می‌رفت برنده مسابقه باشد سقوط می‌کند و از بین می‌رود. در پی این ماجرا هواپیمای جوانی پیدا می‌شود که آرزو دارد قهرمان این مسابقات شود، او هر چند با تمسخر دیگران مواجه می‌شود، اما سعی می‌کند به هدفش برسد. در نهایت او به کمک مربی هواپیمایی که قبلا سقوط کرده، در مسابقه شرکت کرده و می‌درخشد.

خاکستری /15 فروردین

ساعت پخش: ساعت 21

خلاصه: انیمیشن خاکستری از آثار هایائو میازاکی کارگردان نامدار ژاپنی است که مانند همه آثار این کارگردان فضایی رویایی دارد. ماجرا از این قرار است که دو دختر بچه به حومه شهر می‌روند تا به مادر بیمارشان کمک و از او نگهداری کنند، ولی خانه آنها نزدیک یک جنگل است و آنان را با ماجراهای عجیبی روبه‌رو می‌کند.

انیمیشن تام و جری

ساعت پخش: هر روز ساعت 12/19
و 40 دقیقه

خلاصه: 15 قسمت از سری جدید این انیمیشن برای ایام نوروز تدارک دیده شده است. این بار نیز در این انیمیشن شاهد ماجرای زدوخورد همیشگی تام و جری و درگیری‌های آنها با اسپایک سگ‌خانگی خواهیم بود.

دیپ داپ

ساعت پخش: هر روز ساعت 9 و 10 دقیقه/ 11 و 25 دقیقه/ 16 و 16 دقیقه / 20 و 53 دقیقه

خلاصه: این انیمیشن به کارگردانی استپو رابرستر در 52 قسمت، ماجراهای کودکی را به نمایش می‌گذارد که در دنیای نقاشی تجربیات جدیدی با اشکال پیدا می‌کند.

بره کوچولو

ساعت پخش: هر روز ساعت 8/ 15 و 45 دقیقه

خلاصه: سری جدید این انیمیشن در 15 قسمت، ماجراهای یتمی کوچک را در مهد کودک به نمایش می‌گذارد که تجربه‌های تازه‌ای با دوستانش کسب می‌کند.

اژدها سواران

ساعت پخش: هر روز ساعت 19/11 و 30 دقیقه

خلاصه: این مجموعه انیمیشنی به کارگردانی کریس سندرزدر 15 قسمت، زندگی آدم‌ها و اژدها را در جزیره‌ای به‌نام برک نمایش می‌دهد. چند کودک مربی اژدها هستند و در هر قسمت داستان، اتفاقاتی در جزیره می‌افتد که کودکان و اژدها به کمک هم مشکل را حل می‌کنند.

قهرمانان تنیس

ساعت پخش: هر روز ساعت 11 / 21 و 22 دقیقه

خلاصه: سریال 15 قسمتی قهرمانان تنیس، ماجراهای یک بازیکن تنیس نوجوان است که همراه تیم مدرسه‌اش در مسابقات مختلفی شرکت می‌کند.

گرگ ناقلا

ساعت پخش: هر روز ساعت 9 و 55 دقیقه/ 16 و 48 دقیقه/ 17 و 41 دقیقه

خلاصه: این انیمیشن در 15 قسمت، تلاش‌های یک گرگ برای شکار گوسفندان را به نمایش می‌گذارد.

باب اسفنجی

ساعت پخش: هر روز ساعت 13 و 16 دقیقه / 17 و 45 دقیقه

خلاصه: سری جدید انیمیشن باب اسفنجی در 15قسمت برای نوروز آماده شده و داستان‌های باب اسفنجی و دوستش پاتریک ستاره‌ای و آقای هشت‌پا را که در رستوران آقای خرچنگ مشغول کار هستند، به نمایش می‌گذارد.

بره ناقلا

ساعت پخش: هر روز ساعت 8/15 و 45 دقیقه

خلاصه: سری سوم این انیمیشن در 15 قسمت به نمایش درمی‌آید و درباره مزرعه‌ای است که بره ناقلا در آن زندگی می‌کند و ماجراهای جالبی رقم می‌زند.

بوشوگ

ساعت پخش: هر روز ساعت 9 و 37 دقیقه

خلاصه: این مجموعه انیمیشنی به کارگردانی استپو رابرستر در 67 قسمت تولید شده و ماجراهای سگ ساده‌لوح و خوش‌شانسی به نام بوشوگ است که پیش از این در ماجراهای لوک خوش‌شانس با او آشنا شده‌ایم.

باگزبانی

ساعت پخش: هر روز ساعت 10/ 20 و 30 دقیقه

خلاصه: این مجموعه انیمیشنی به کارگردانی جفری گترال، مایکل هک و اسکات همین در 15 قسمت آماده شده و درباره ماجرای خرگوش باهوش و بازیگوشی به نام باگزبانی است که طی داستان‌های پرتعقیب و گریزش، مسائل آموزشی و اخلاقی را نیز برای بچه‌ها
مطرح‌ می‌کند.

خرگوشک‌ها

ساعت پخش: هر روز ساعت 10 و 50 دقیقه 19 و 51 دقیقه

خلاصه: این انیمیشن، ماجراهای موجوداتی شبیه خرگوش را به تصویر می‌کشد که بسیار بازیگوش هستند. آنها هر بار با شیطنت‌ یا خرابکاری‌های خود ماجرای تازه درست می‌کنند.

مکس

ساعت پخش: ساعت 11 و 52 دقیقه/ 22 و 43 دقیقه

خلاصه: ماجراهای پسری به نام مکس است که در داستان‌های کوتاه، برای حل مشکلات روزمره به‌یک سوپر مکس (ابرانسان) تبدیل می‌شود.

لئون

ساعت پخش: هر روز 20 و 26 دقیقه

خلاصه: این انیمیشن به کارگردانی استپو رابرستر در 33قسمت داستان شیری تنبل و بی‌عرضه را به نمایش می‌کشد که حتی برای باز کردن چشم خود نیاز به کمک دارد.

پاندای کونگ فوکار

ساعت پخش: هر روز ساعت 12 و 18

خلاصه: سری جدید این مجموعه نمایشی به کارگردانی پیتر هستیگر در 15 قسمت، ماجراهای پاندایی به نام پو را به نمایش می‌گذارد که یک گروه پنج نفره‌ از سرزمین او و دیگر پانداها محافظت می‌کند. پو در این سریال اشتباهاتی می‌کند و به این بهانه هر بار درس‌های جدیدی از تاریخ کونگ فو می‌آموزد.

چگونه نقاشی بکشیم

ساعت پخش: هر روز ساعت 8 و 28 دقیقه/ 15 و 56 دقیقه

خلاصه: این مجموعه 26 قسمتی نقاشی کشیدن را با شخصیت‌های دوبعدی و شبیه نقاشی‌های کودکان و صدای یک راوی آموزش می‌دهد.

ایوری

ساعت پخش: هر روز ساعت 7 و 46 دقیقه

خلاصه: داستان این مجموعه 15 قسمتی درباره موجود عجیب و کوچکی است که داخل جوهر قلم زندگی می‌کند و در جنگل گم شده است. پسربچه‌ای او را پیدا می‌کند و همراه خود می‌برد.

بزرگ و کوچک

ساعت پخش: هر روز 8 و 15 دقیقه/ 15 و 2 دقیقه

خلاصه: یک مجموعه عروسکی در 52 قسمت است که دو شخصیت دارد، یکی عاقل است و دیگری بازیگوش. آنها در کنار هم داستان‌های جذابی ایجاد می‌کنند.

گولوبوها

ساعت پخش: هر روز 8 و 30 دقیقه/ 16 و 30 دقیقه

خلاصه: این مجموعه 13 قسمتی که به کارگردانی اشکان شیرمحمدی در مرکز پویانمایی صبا ساخته شده، نبرد گلبول‌های خون در مقابل بیماری‌ها را مانند نبرد بین نیروهای خیر و شر به تصویر کشیده است.

ببین ببین

ساعت پخش: هر روز 8 و 10 دقیقه/ 11 و 55 دقیقه/ 18 و 22 دقیقه/ 19 و 22 دقیقه

خلاصه: این مجموعه، نماهای برتر انیمیشن‌های تولید شده در مرکز پویانمایی صبا را به کودکان ارائه می‌کند.

هر کسی کاری داره

ساعت پخش: هر روز ساعت 15 و 13 دقیقه

خلاصه: این انیمیشن براساس اشعار آقای اسدالله شعبانی، شاعر شناخته شده کودکان ساخته شده و به معرفی مشاغلی مانند گل فروشی، خیاطی و قصابی می‌پردازد.

سارا و سامان

ساعت پخش: هر روز ساعت 9 و 40 دقیقه/ 15 و 30 دقیقه

خلاصه: سارا و سامان خواهر و برادری هستند که به‌عنوان شخصیت‌های اصلی و ثابت در این انیمیشن حضور دارند و هر بار با مسائل متعددی درگیر می‌شوند که از آن جمله می‌توان به دغدغه‌های روزمره، ترس‌ها، اضطراب‌ها و روی پای خود ایستادن اشاره کرد.

دنیای پویا

ساعت پخش: هر روز ساعت 8 و 30 دقیقه/ 17

خلاصه: این ویژه‌برنامه که به کارگردانی امیر فیضی، کارگردان مجموعه سنجد ساخته شده یک مجموعه زنده انیمیشن عروسکی است که در کنار هم و با هم زندگی و نقش‌آفرینی می‌کنند. دنیای پویا، 26 قسمت است که دو روز قبل از نوروز پخش آن آغاز و تا بعد از تعطیلات ادامه خواهد داشت. این مجموعه براساس حال و هوای عید ساخته شده است.

زرد مشکی 3

ساعت پخش: هر روز ساعت 13/ 18 و 43 دقیقه

خلاصه: داستان یک دوچرخه سیرک به نام سمندر است که از دیوار سیرک سقوط می‌کند و به یک اوراقی منتقل می‌شود. در آنجا به دلیل رفتارهای خوب و دوستانه‌‌اش به کمک دیگر دوچرخه‌ها فرار می‌کند، اما در فرارش ناکام می‌ماند و ناخواسته از یک کمپانی فیلمسازی سر در می‌آورد و آنجا با مناسبات غیرانسانی کمپانی
مبارزه می‌کند.

شکرستان نوروزی

ساعت پخش: هر شب ساعت 20

خلاصه: شکرستان با بیش از ۱۸۰ شخصیت، داستان‌هایی برگرفته از ادبیات عامه، ضرب‌المثل‌ها و قصه‌های قدیمی و عامیانه ایرانی و شرقی با رویکردی مدرن و به روز را در یک شهر قدیمی و خیالی به تصویر می‌کشد. هر قسمت این مجموعه داستانی مجزا دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۱
ستاره
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۹
۱
۰
ببخشید همین انیمیشن هارو شبكه دو هم میذاره آخه این جوری زیرنویس كرد. لطفا حتما جواب بدید. مر30
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها