احمدی‌نژاد به روایت طباطبایی

حجت الاسلام سید مهدی طباطبایی در گفتگوی نوروزی با نامه نیوز در مورد شخصیت محمود احمدی‌نژاد و دلیل هشدارهایش در مورد رئیس دولت‌های نهم و دهم، و حسن روحانی سخن گفت.
کد خبر: ۶۵۶۶۱۳
احمدی‌نژاد به روایت طباطبایی

نماینده مجلس هفتم شورای اسلامی گفت: اولین بار احمدی‌نژاد را در شهرداری دیدم و دو جلسه با او داشتم و از همان زمان پی‌بردم که او در مسائل عمیق نیست و مطالبی را که می‌شنود بلافاصله می‌خواهد جواب بدهد. او گاهی حتی به صحبت‌های طرف مقابل گوش نمی‌داد و تا سخن شروع می‌شد در فکر جواب دادن به طرف مقابل بود.

وی با بیان اینکه روش شناسی و سبک شناسی رشته علمی من است، افزود: پس از حادثه آتش سوزی مسجد ارک به دلیل ارادتی که به حاج منصور ارضی دارم در مراسم شرکت کردم و آقای احمدی‌نژاد در آن زمان شهرداری تهران بود و آنجا هم دیدم که او بچگانه عمل می‌کند و در مورد آنچه شده است حرف می‌زند.

طباطبایی تصریح کرد: پس از اینکه احمدی‌نژاد رئیس جمهور شد در پنج جلسه‌ای که به دعوت او حاضر شدم متوجه شدم که فرهنگ تندروی و گفتار بدون عمق در وی وجود دارد که برایم خیلی سنگین بود.

این روحانی اصولگرا در تحلیل خود از شخصیت حسن روحانی گفت: حسن روحانی را یک مرد قدرتمندی می‌دانم، احمدی‌نژاد تاکید داشت که یک شخصیت دانشگاهی است، ولی روحانی خوشبختانه هم دانشگاهی است و جزو برترین‌هاست و هم جز روحانیت است و خوشحالم که ایشان رای آورده است.

آبروریزی درتوزیع یک سبد

نماینده مردم تهران در مجلس شیوه توزیع سبد کالا را آبروریزی نامید و گفت: اگرچه دادن سبد کالا خوب بود اما شیوه انجام آن مایه آبروریزی بود، امیدوارم سبد دوم کالا با شیوه بهتر، مناسب تر و زودتر انجام شود.

به گزارش مهر، در جلسه روز دوشنبه مجلس شورای اسلامی محمد سلیمانی نماینده مردم تهران در تذکر شفاهی با اشاره به اینکه وضعیت معیشتی مردم آن طور که باید مورد رضایت نیست، گفت: دولت باید بیش از این تحرک کرده و باور کند که گرانی کمرشکن است، به فریاد مردم ضعیف برسد.

وی افزود: بانک ها از دادن وام های خود به مردم کوتاهی می کنند و صف های طولانی در این زمینه به وجود آمده است، نرخ سود بانکی افزایش یافته و برخی بانک ها به آن دامن زده اند که دولت به خصوص در این باره وارد عمل شود.

وی همچنین با اشاره به سفر میهمانان خارجی به کشورمان و دیدار با فتنه گران گفت: به نظرم وزیر اطلاعات و خارجه هیچ کاره هستند، از سربازان گمنام امام زمان می خواهیم کمک کنند و مثل گذشته از استقلال کشور جانانه حمایت کرده و نگذارند ناکامان و بی عرضگان بر کشور صدمه وارد کنند.

نامه سناتورهای ضد ایرانی به اوباما

جمعی از سناتورهای آمریکایی در نامه‌ای خطاب به رییس‌جمهور این کشور طرح کلی مورد قبول‌شان برای توافق نهایی با ایران در خصوص برنامه‌های هسته‌ای این کشور را مشخص کردند.

به گزارش روزنامه اورشلیم پست، 82 سناتور آمریکایی شامل 41 سناتور دموکرات‌ و 41 جمهوری‌خواه در نامه خود خطاب به باراک اوباما رییس جمهور آمریکا ابراز امیدواری کردند که تلاش‌های دیپلماتیک برای دستیابی توافق با ایران طی 4ماه آینده در وین به نتیجه برسد.

آنها همچنین در نامه خود خواستار گسترش فوری تحریم‌ها علیه ایران در صورت عدم موفقیت این مذاکرات شدند.

جمع‌آوری امضا از سوی سناتورهای آمریکایی از دو هفته پیش تاکنون آغاز شده است که به نوشته اورشلیم پست این نامه طی این هفته به کاخ سفید فرستاده خواهد شد.

یک منبع نزدیک به لابی صهیونیستی در آمریکا گفت که این نامه حامل یک بیانیه بسیار مهم در خصوص سیاست‌های سنا است که قواعد اصلی در توافق نهایی با ایران را مشخص می‌کند.

اعتراض مهدی خزعلی به پدرش

آیت الله خزعلی که هفته گذشته در برنامه شناسنامه شبکه ۳ سیما حضور پیدا کرده بود طی مصاحبه ای به عملکرد فرزندش اعتراض و گفت: مهدی خزعلی را به خانه راه نمی دهد.

به گزارش جهان، یک روز پس از مصاحبه آیت الله خزعلی با برنامه شناسنامه که در آن نسبت به عملکرد فرزندش اعتراض کرده و گفته بود وی را به خانه راه نمی دهد، مهدی خزعلی با حضور در منزل پدری به شدت نسبت به این مصاحبه اعتراض می کند و خطاب به آیت الله خزعلی می گوید چرا مسایل خانوادگی را رسانه ای کرده ای؟

رابطه بابک زنجانی با رضا ضراب

رادیو فردا به بررسی پرونده فساد مالی بابک زنجانی و رابطه اش با رضا ضراب در ترکیه پرداخت و گفت: بابک زنجانی که متهم است بیش از دو میلیارد یورو پول نفت فروخته شده را به خزانه کشور بازنگردانده است برخی مقامات ایران اعلام کردند در صورتی که لازم باشد برای بررسی دارایی های بابک زنجانی در کشورهای دیگر هیات هایی را نیز به این کشورها اعزام خواهند کرد.

محمدجواد کولیوند نماینده کرج در مجلس شورای اسلامی به روزنامه حریت چاپ ترکیه گفته است در صورتی که اتهام همکاری رضا ضراب تاجر ترکیه ای ایرانی تبار با بابک زنجانی ثابت شود قوه قضاییه جمهوری اسلامی او را از ترکیه به ایران احضار می کند.

همزمان خبرگزاری رویترز روز جمعه به نقل از یک کاربر توئیتر ترک اطلاعات تازه ای را در مورد رضا ضراب منتشر کرده است. رضا ضراب به اتهام مشارکت در پولشویی 87 میلیارد یورویی، قاچاق طلا و پرداخت رشوه به مقام های ترکیه برای فعالیت های مالی غیرقانونی روز هفدهم دسامبر سال گذشته میلادی بازداشت شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
بابایی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
۰
۰
بگردید مثل احمدی نژاد صادق وپاكدست پیدا كردید سلام مرا برسانید ریاست جمهوری كه خانه اش نارمك بود والان هم نارمك است كدام اقا را سراغ دارید كه درهمان مكان قبلیش اسكان داشته باشید .
جوادی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
۰
۰
اقای طباطبایی سیره مردان خدا اینست كه اگر كسی بد ی داشت خوبیهایش را هم ببینند ایا این بزرگوار یك عمل خوب نداشت كه این اقا بیان كنند .شاید عملكرد مسولین كشور وفق مراد است كه هیچ عیبی ونقصی ندارند ولیكن خدای احمدی نژاد هست واو عزیز مردم است
SAEED
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
۰
۰
احمدی نژاد یكی بود

نیازمندی ها