جایگاه ناطق و هاشمی درجریان اصلاحات

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی درخصوص جایگاه ناطق نوری و آیت الله هاشمی در جریان اصلاحات، گفت: اصلاح طلبان زیر سایه این دو شخصیت نیستند اما نباید فراموش کرد که هاشمی رفسنجانی و ناطق نوری در این مدت ثابت کرده‌اند که مشی اصلاح‌طلبانه‌ای دارند.
کد خبر: ۶۵۵۴۴۱
جایگاه ناطق و هاشمی درجریان اصلاحات

جواد حق شناس عضوشورای مرکزی حزب اعتماد ملی در گفتگو با خبرآنلاین با اشاره به جایگاه محمدرضا عارف در اردوگاه اصلاحات، گفت: عارف از چهره‌هایی بود که همزمان با دولت اصلاحات وارد کابینه شد. ابتدا به عنوان وزیر مخابرات، بعد رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و در نهایت هم معاون اول رییس جمهور شد. لذا جایگاه محکمی در این جریان دارد.

وی با بیان اینکه عارف در شکل گیری بنیاد باران نقش داشت، تصریح کرد: دور شدن عارف از بیناد باران به دلیل دلخوری یا تشکیل حزب و و بنیاد جدید را به طور کلی قبول ندارم . همکاری بین او و آقای خاتمی همواره همکاری و ارتباط وجود داشته است.

این چهره سیاسی اصلاح طلب ادامه داد: ارتباط بین این دو به نحوی است که در سال 92 عارف به درخواست آقای خاتمی از صحنه کنار رفت و خودش را با رفتار اخلاقی که کرد در عرصه سیاست و بین اصلاح طلبان جاودانه کرد.

روایت بنیان‌گذارفیس‌بوک ازتهدید اینترنت

مارک زوکربرگ، بنیان‌گذار کلیک فیس‌بوک خطاب به باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا گفته است از آنچه «جاسوسی دولتی از شهروندان» خوانده شده خسته و درمانده شده است.

به گزارش پرس تی وی؛ مسئولان شرکت اینترنتی فیس بوک از مدتها قبل به عملکرد سازمانهای اطلاعاتی آمریکا در پایش کاربران فیس بوک انتقاد داشتند.

روز گذشته مارک زوکربرگ مدیرعامل فیس بوک از دولت آمریکا به علت جاسوسی از کاربران این پایگاه اینترنتی اجتماعی و هک کردن حساب شخصی کاربرانش به شدت انتقاد کرد.

زوکربرگ در یادداشتی در صفحه شخصی خود خطاب به باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا گفت از برنامه های جاسوسی و هک کردنهای دولت آمریکا خسته شده است.

به گفته زوکربرگ، دولت آمریکا با فعالیتهای گسترده پایشی خودش سبب ضعیف شدن اعتماد مردمی به اینترنت می شود. او دولت آمریکا را تهدیدی برای شبکه جهانی اینترنت توصیف کرده است.

زوکربرگ از کاخ سفید خواسته است درباره برنامه جاسوسی‌اش شفافیت داشته باشد.

هشدار رهبری به مذاکره کنندگان هسته ای

حجت‌الاسلام ناطق نوری با اشاره به اینکه مذاکرات هسته ای با اذن مقام معظم رهبری انجام می شود گفت: وزارت خارجه سیر تا پیاز مذاکرات را با مقام معظم رهبری در جریان می‌گذارد، البته هشدارهایی هم ایشان می‌دهند که مراقب و مواظب و هوشیار باشند.

به گزارش فارس حجت‌الاسلام علی اکبر ناطق نوری رئیس بازرسی ویژه دفتر مقام معظم رهبری در بیست و هفتمین سالگرد دانشجوی شهید ناصرالدین باغانی افزود: ما مذاکره با ۱+۵ را انجام می‌دهیم که البته مقام معظم رهبری اذن دادند و بدون اذن ایشان کسی سراغ مذاکره نمی‌رود اما هوشمندانه است و یک نرمش قهرمانانه در مذاکره دنبال می‌شود اما در دام توطئه دشمن نمی‌افتیم.

وی افزود: وزارت خارجه هم سیر تا پیاز مذاکرات را با مقام معظم رهبری در جریان می‌گذارد، البته هشدارهایی هم ایشان می‌دهند که مراقب و مواظب و هوشیار باشند. دشمن هوشیار است اما به مصداق «المومن کیس» شما باید هوشیارتر باشید.

نظر مطهری درباره حواشی جشنواره شعر فجر

علی مطهری عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی می‌گوید نباید سابقه منفی در پرونده کسی به معنای جدایی او تا ابد باشد.

به گزارش خبرآنلاین مطهری گفت: همین که این افراد قبول کردند به یک چنین جشنواره ای بیایند و شرکت کنند نشان می‌دهد چارچوب‌ها و مقررات نظام را قبول دارند و این یک موفقیت برای جمهوری اسلامی است. ما نباید یک سابقه‌ی منفی در پرونده ی یک فرد را به معنای جدایی او تا ابد تلقی کنیم و همه اتفاقات را هم نباید با نگاه امنیتی ببینیم گاهی هم باید نگاه فرهنگی و انسانی داشته باشیم.

فرزند شهید آیت الله مطهری ادامه داد: فقط کسانی که سابقه اقدام مسلحانه با نظام جمهوری اسلامی را داشته باشند و توبه هم نکرده باشند ما از شرکت این افراد باید درین اینگونه مجامع جلوگیری کنیم و موارد حساسیت نشان دهیم. ولی در بقیه موارد اگر کسی حتی اگر در گذشته هم مخالفتی هم با نظام داشته نباید سختگیری کنیم و راه بازگشت آنها را نباید ببندیم من با اینگونه سخت گیری ها مخالفم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
محمد
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۴
۰
۰
در روزگاری كه روش و منش اصلاح طلبانه محبوب جامعه باشد خب خیلی ها میتوانند و ناچارند به چنین روش و منشی تظاهر كنند وگرنه حضرات هاشمی و ناطق كجا و منش اصلاح طلبی كجا ؟!
یوم تبلی السرائر !

نیازمندی ها