جام جم آنلاین: تحقیق جدید دانشگاه بریستول نشان داد زنان باردار اگر در دوران بارداری ، ماهی های روغنی بخورند ، نوزادان آن ها از بینایی بهتری برخوردار خواهند شد.
کد خبر: ۶۵۶۲۲
زنان باردار اگر هر هفته از یک وعده ماهی روغنی استفاده کنند چنین نتیجه ای می گیرند. تحقیق دیگری نیز می گوید: کودکانی که از شیر مادر استفاده می کنند بینایی بهتری دارند. محققان می گویند: پروتئین های موجود در شیر مادر و گوشت ماهی های روغنی، مغز کودکان را فعال می کند.