همکاری تازه دی‌کاپریو با مارتین اسکورسیزی

قاتل زنجیره‌ای تازه سینما

«دی‌کاپریو» در شبکه نمایش

شبکه نمایش این هفته در بخش مرور آثار بازیگران و کارگردانان چند فیلم سینمایی را که لئوناردو دی‌کاپریو در آنها نقش اصلی را بازی کرده است پخش می‌کند.
کد خبر: ۶۵۵۷۰۰
«دی‌کاپریو» در شبکه نمایش

به گزارش روابط‌عمومی شبکه نمایش، این شبکه امشب ساعت21 فیلم الماس خونین را تقدیم علاقه‌مندان می‌کند که داستان آن در آفریقا اتفاق می‌افتد و دی‌کاپریو در آن نقشی کاملا متفاوت را بازی می‌کند.

برای روز یکشنبه شبکه نمایش فیلم جدامانده به کارگردانی مارتین اسکورسیزی را برای ساعت 21 در نظر گرفته است. در این فیلم جک‌ نیکلسون مقابل دی‌کاپریو بازی می‌کند. روز دوشنبه هم در همین ساعت فیلم اتاق ماروین پخش می‌شود. علاقه‌مندان به فیلم دار و دسته نیویورکی می‌توانند این فیلم را ساعت 21 روز سه‌شنبه از شبکه نمایش تماشا کنند. روز چهارشنبه هم فیلم تلقین ساعت 21 به نمایش درمی‌آید و روز پنجشنبه هم فیلم اگه می‌تونی منو بگیر. در این فیلم دی‌کاپریو نقش یک کلاهبردار حرفه‌ای را بازی می‌کند. روز جمعه هم طرفداران فیلم تایتانیک می‌توانند ساعت 21 این فیلم را از شبکه نمایش ببینند. شبکه نمایش برای ساعت 19 هم پخش فیلم‌های دنباله‌دار را در نظر گرفته است. در این هفته فیلم‌های چهار شگفت‌انگیز، مارهای آناکوندا و عملیات کندور پخش می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها