امیر قلعه نویی این روزها فشار زیادی را بر دوش خود حس می کند . فشاری که از گذشته تا امروز روی دل او تلمبار شده است .
کد خبر: ۶۵۴۹۳۵
متهم شماره یک !

سایت جام جم ورزشی /می گویند امیر قلعه نویی هر چقدر هم که در عرصه داخلی مربی موفقی باشد و الحق نیز طی این سالها بعنوان بهترین مربی ایران مطرح بوده است ، اما مرد کارزار مسابقات آسیایی نیست . این را نیز آمار و ارقام می گوید . گرچه البته امیر استقلالی ها فصل قبل تا آستانه شکستن این طلسم و باور پیش رفت ، اما در مرحله نیمه نهایی اف سی سئول کره جنوبی یقه امیر قلعه نویی و استقلال را سفت و سخت چسبید تا به این مربی اجازه حضور در فینال را ندهد . اما امسال قضیه کاملا فرق می کند و استقلال تا اینجا شروع ضعیفی را در لیگ قهرمانان آسیا تجربه کرده است . البته خود قلعه نویی معتقد است هر تیم دیگری نیز به جای استقلال بود و این همه مهره از دست می داد از هم می پاشید ، اما باز هم گلی به جمال تیم او که سراپاست و در لیگ مدعی شماره یک قهرمانی است . او در این زمینه دلیل می آورد که منچستر یونایتد امسال سر الکس فرگوسن را از دست داد و به کلی تیمش از هم پاشید ، اما استقلال با وجود از دست دادن پژمان منتظری و جواد نکونام و آسیب دیدیگی های بسیار بازیکنان خود ، تا اینجا موفق عمل کرده و با سیلی نیز که شده خود را سراپا نگه داشته است .
در نظر بگیرید که از بدشانسی های استقلال در این فصل آندو تیموریان نیز دچار شکستگی دست شده تا 4 هفته ای دور از میادین باشد . شاید اگر آندو بود استقلال نتیجه بازی خارج از خانه ای با الریان قطر را واگذار نمی کرد . البته امیر قلعه نویی در شکست برابر الریان یک همدست نیز دارد و او کسی نیست جز مهدی رحمتی که یک توپ ساده را لو داد تا دروازه استقلال باز شود .
به هر حال جدا از همه این مسائل و در حالی که هواداران استقلال معتقدند امیر قلعه نویی مرد روزهای سخت است ، ژنرال آبی ها باید برای ریکاوری تیمش فکری اساسی بکند که اگر نجنبد ترس این می رود که سه شنبه هفته بعد نیز در مقابل تیم قدرتمند الجزیره امارات ( تیم صدرنشین گروه خود ) دچار مشکل شود .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها