تیموریان امروز بخیه دستش را باز می‌کند

صادقی شاید بتواند با ماسک بازی کند

سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا سنگربان استقلال را به عنوان مقصر شکست خارج از خانه آبی‌پوشان مقابل نماینده قطر معرفی کرد.
کد خبر: ۶۵۴۹۷۴
بازتاب شکست استقلال در سایت AFC

سایت جام جم ورزشی - سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) در گزارشی از بازی‌‌های هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان قاره کهن، نگاهی هم به بازی استقلال و الریان قطر انداخته است.

در گزارش AFC‌ از این بازی که با پیروزی نماینده قطر به پایان رسید، ‌آمده است: مهدی رحمتی با اشتباهی که در درون دروازه مرتکب شد، پیروزی خفیف یک بر صفر را به الریان در بازی برابر قهرمان 2 دوره لیگ قهرمانان آسیا تقدیم کرد. در این بازی که در ورزشگاه احمد بن علی برگزار شد، کالو اوچه از اشتباه دقیقه 12 رحمتی برای گشودن دروازه استقلال استفاده کرد تا زمینه ساز پیروزی قهرمان جام امیر قطر شود.

در ادامه این گزارش آمده است: استقلال تلاش داشت اشتباه دروازه‌بانش را برای مهار توپ ارسالی از سوی لوچو لوپس آرژانتینی که اوچه را در موقعیت گلزنی قرار داد، جبران کند اما با وجود حرکات خطرناک توسط سوی امیرحسین صادقی و ابوبکر کبه که در هر یک از دو نیمه توپ را به تیر دروازه الریان کوبیدند، نتوانست از شکست فرار کند تا دومین باخت خود در این فصل از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا را تجربه کند. رحمتی در فاصله 5 دقیقه تا پایان بازی با یک واکنش خوب برای مهار ضربه چو یونگ هیونگ، تا حدودی اشتباه بزرگش را جبران کرد. او در دقایق پایانی بازی حتی جلو کشید تا بلکه در ضربات کرنر گلی به ثمر برساند اما این کار او هیچ فایده‌ای نداشت و مانع شکست استقلال که سال گذشته تا مرحله نیمه نهایی رقابت‌ها صعود کرد، نشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها