چند ساعت در پشت صحنه «پایتخت 3»

مهران احمدی به خاطر اصابت گلوله مجروح می شود

سازندگان «پایتخت3» در تصویربرداری روز گذشته خود، سکانس اهدای نمادین پیراهن جدید تیم ملی فوتبال را به یکی از کاراکترهای این مجموعه ضبط کردند.
کد خبر: ۶۵۴۲۸۰
اهدای پیراهن تیم ملی از سوی آندو به بهبود «پایتخت 3»/ عکس

در این سکانس که صبح روز گذشته در استادیوم آزادی ضبط شد، آندرانیک تیموریان ملی پوش کشورمان در حرکتی نمادین پیراهن جدید ملی مزین به تصویر پوزپلنگ ایرانی را به مهران احمدی اهدا کرد. احمدی در این سری از سریال نیز نقش بهبود را دارد که در مسابقه ای برنده شده و جایزه خود را از آن آندو می گیرد.در این سکانس مسئولان فدراسیون بلیط یک سفر به برزیل را به او و همسرش می دهند که همسرش فهیمه (نسرین نصرتی) ذوق زده می شود. به ویژه که دور گردن بهبود نیز یک حلقه گل انداخته شد. در حاشیه ضبط این سکانس که در سالن کنفرانس هتل آکادمی ملی فوتبال ایران برگزار شد. پیراهن تیم ملی نیز رونمایی شد. در ابتدا جواد خیابانی، مجری این مراسم ضمن خوشامدگویی به حاضرین اعلام کرد که تیم ملی فوتبال در رقابت های جام جهانی 2014 برزیل، با پیراهنی که نماد یوزپلنگ ایرانی دارد، به مصاف حریفانش یعنی نیجریه، آرژانتین و بوسنی می رود. وی همچنین پیام ابتکار معاون رئیس جمهور را اعلام کرد. در ادامه مراسم علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال در جمع سازندگان و بازیگران مجموعه حاضر شد و با آنها به گفت و گو پرداخت. جالب آنکه کفاشیان در قسمتی از این بخشهای سریال، صحبتهایی را مطرح کرد که به عنوان دیالوگهای او ضبط شد؛ هرچند خودش معتقد بود در جریان ضبط سریال نبوده و صحبتهای خودش را عنوان کرده است.

او در این باره به ایسنا گفت: من در این صحنه مثلا در مراسم رونمایی پیراهن تیم ملی صحبت کردم که این کار طبیعی من بود و بازی خاصی انجام ندادم. وی همچنین گفت: امروز به صورت نمایشی از پیراهن تیم ملی رونمایی کردیم و امیدواریم که تصاویرش از تلویزیون پخش شود، چون بار اول رونمایی انجام شد. صدا و سیما برای پخش تصاویرش از ما پول خواست و چون پول ندادیم پخش نکرد. این بار هنرمندان در این کار دخیل هستند و امیدواریم که این تصاویر از تلویزیون پخش شود.
وی همچنین درباره این که چه شد که پذیرفت برابر دوربین تلویزیون قرار بگیرد، گفت: به هر حال می‌خواستیم در این کار نقش داشته باشیم تا نماد یوزپلنگ بیشتر شناخته شود. او با خنده افزود: هر چند که عوامل فیلم به من پولی نداده اند! در این سکانس ها، بازیگران آثار قبلی مقدم از جمله همایون ارشادی، سروش صحت، بیژن بنفشه خواه، کاوه خداشناس، نفیسه روشن، زهره فکور صبور، کریم قربانی، شیوا خسرومهر، مهرداد صدیقیان، کوروش سلیمانی، حسین مهری و... نیز به عنوان مهمان حضور داشتند. ضمن آنکه در پشت دوربین هدایت هاشمی ، لیندا کیانی و علی صالحی حاضر بودند. این سریال به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه‌کنندگی الهام غفوری برای پخش در ایام نوروز 93 از شبکه یک ساخته می‌شود. محسن تنابنده، علیرضا خمسه، احمد مهرانفر، ریما رامین فر، سارا و نیکا فرقانی و.... در این سریال بازی دارند. (بانی فیلم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
آریانا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۱
۰
۰
عالی بود

نیازمندی ها