سردار جلالی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران:

لبخند دستگاه دیپلماسی در مذاکرات به پشتوانه قدرت نظامی کشور است

وزیر اطلاعات: همصدایی، بهترین پدافند غیر​عامل است

نشست کمیته‌های پدافند غیرعامل دستگاه‌های اجرایی در حالی دیروز در محل وزارت کشور برگزار شد که وزیر اطلاعات در این نشست گفت: برخی صحبت‌های تخریبی و کوبیدن دولت متاثرکننده است؛ 16سال همدیگر را کوبیدیم چه عاید کشور شد؛ این دولت دنبال کوبیدن این و آن نیست.
کد خبر: ۶۵۳۶۲۳

به گزارش ایرنا، سیدمحمود علوی افزود: برخی از یک جناح مقابل دولت می‌ایستند و آن را به جناح دیگر منتسب می‌کنند که این رویکرد اشتباه است.

وی اضافه کرد: ما گفته‌ایم در وزارت اطلاعات نیز باید با طبیعت و طبع نظام حرکت کنیم نه آن‌که با تب نظام حرکت شود. وزیر اطلاعات خواستار یکی بودن و همصدایی شد و گفت: یک صدا اگر از ایران خارج شود بهترین پدافند غیرعامل خواهد بود.

وزیر کشور هم در این نشست، با تاکید بر این‌که رضایتمندی مردم بالاترین عنصر امنیتی است، گفت: اگر بتوانیم رضایت مردم را در حوزه‌های مختلف جذب کنیم از مصونیت برخوردار هستیم. عبدالرضا رحمانی‌فضلی خاطرنشان کرد: محوری‌ترین موضوع در پدافند غیرعامل مردم هستند و اگر بتوانیم مردم را به عنوان عامل پدافند قرار دهیم، موثرترین نکته محسوب خواهد شد. وزیر کشور تاکید کرد: همه هدف ما باید ایجاد احساس امنیت برای مردم باشد و البته این بین ما و مردم به صورت مشارکتی است. این رضایتمندی در نتیجه کارآمدی حاصل می‌شود و برای رضایتمندی باید کارآمدی در حوزه‌های عمومی را بالا برد.

معاون اول قوه قضاییه نیز در این نشست با تاکید بر این‌که باید زمینه‌ها و بسترهایی که دشمن از طریق آن افراد را دچار غفلت می‌کند مورد توجه قرار داد، گفت: سیستم باید طوری تنظیم شود که افراد موفق به سوءاستفاده نشوند.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی با اشاره به انفجار سفارت ایران در لبنان یادآور شد: حوزه‌هایی که دشمن مدنظر قرار داده، بسیار وسیع و با روش‌های مختلف و پیچیده است. وی یادآورشد: حرکت ما باید برخوردار از جزمیت علمی باشد و از حرکات زودرس خلع‌الساعه و لحظه‌ای بپرهیزیم. همچنین ضمن دوراندیشی و پیشینه تحقیقات موضوعی، باید عزمی جدی داشته باشیم.

نایب‌رئیس مجلس نیز دیگر سخنران این نشست بود که گفت: امروز در عرصه دفاعی در کشور ما کارستانی شکل گرفته که آمریکا نمی‌تواند برضد ما از ابزار نظامی استفاده کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها