حضور هنرجویان رشته بازیگری و تئاتر در سریال «جاده چالوس»

احمد معظمی کارگردان جاده چالوس گفت: چهره های جدید و جوان منتخب ازمیان هنرجویان و دانش آموختگان رشته های بازیگری و تئاتر در مجموعه جاده چالوس به عنوان میهمان به ایفای نقش می پردازند.
کد خبر: ۶۵۳۳۶۴
حضور هنرجویان رشته بازیگری و تئاتر در سریال «جاده چالوس»

به گزارش روابط عمومی شبکه تهران، احمد معظمی با بیان این مطلب گفت: در این مجموعه سعی شده تا از چهره های جوان و با استعداد رشته های بازیگری و تئاتر استفاده کنیم که ما از آنها تعدادی زیادی انتخاب و در قسمت های مختلف مجموعه جاده چالوس به عنوان بازیگر میهمان استفاده خواهیم کرد.

معظمی ادامه داد: هفته آینده فهرست نهایی شخصیت های اصلی مجموعه مشخص و اعلام می شود .

خانواده احمد نیکان و همسرش محبوبه به همراه دو فرزندشان ( یک دختر و یک پسر) ،مساوات ، سهرابی ، مصیب آبدارچی شرکت نیکان از جمله شخصیت های اصلی داستان هستند.

وی درباره ویژگی های خانواده احمد نیکان که شخصیت اصلی داستان است ، توضیح داد: در این خانواده احترام متقابل ، مشورت و... بسیار دیده می شود ؛مدیریتی که محبوبه همسر احمد نیکان دارد در بیشتر قسمت های مجموعه مشخص و بارز است. احمد نیکان یک شخصیت بسیار خوب و مثبت است که مشکلات اقتصادی به سراغش می آید و او با تلاش سعی دارد تا آن را حل کند.

معظمی گفت: طبق پیش بینی تصویربرداری این سریال چهار ماه طول می کشد و لوکیشن های ما شهر تهران ، بخش هایی در اطراف تهران یا چالوس برای دایر کردن رستوران و... خواهد بود.

وی با اشاره به داستان مجموعه جاده چالوس گفت: نویسندگان این مجموعه خانم ها شعله شریعتی و اعظم بهروز هستند و داستان سریال جاده چالوس درباره زن و شوهری است که همراه دو فرزندشان به دلیل مشکلات اقتصادی و اجتماعی پیش بینی نشده تصمیم می گیرند از تهران نقل مکان کنند و راهی جاده چالوس شوند. به همسر این خانواده "محبوبه "یک رستوران متروکه ارثیه می رسد و خانواده سعی دارد با تلاش و همکاری این رستوران متروکه دوباره احیاکند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
مهر
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
۰
۰
من كه امیدوارم تمام این صحبت هایی كه توی این خبر اومده واقعی باشه و این جا یه راه مطمئن باشه برای ورود افراد با استعداد به این حرفه
عاطفه
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
۰
۰
سلام و خسته نباشید... 21سالمه . شانس این تست رو از دست دادم ولی امیدوارم توی فرصتی دیگه این شانس رو داشته باشم كه ببینم آیا از عهده ی این هنر بر میام یا نه؟! البته با اطلاع رسانی و دعوت شما..... به امیددیدار
بهار
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
۰
۰
22سالمه دوره های بازیگری هم زیرنظر اقای سامانیان گذروندم سفیدپوستم قدم 155 كاملا بیبی فیسم. خوشحال میشم باهاتون همكاری كنم. متشكرم

نیازمندی ها