یک گروه ترویستی تکفیری موسوم به «کتیبه لشکر محمد» اعلام کرد که عناصری از گروه تروریستی مجاهدین خلق (منافقین) را در گردان خود دارد.
کد خبر: ۶۵۳۰۷۶
پیوند منافقین و تکفیری ها

به گزارش فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی «مجلس اعلای اسلامی عراق»،این گروه تروریستی در بیانیه ای رسمی که پایگاه خبری «عراق القانون» نیز آن را منتشر کرده از همه گروه های سنی در جهان عرب اسلام و آسیا و آفریقا خواسته که با تشکیل بزرگ ترین لشکر اهل سنت به جنگ «خطر صفوی ایرانی در آسیا و شمال آفریقا و لبنان و سوریه و عراق» بروند. این بیانیه تأکید کرد که افرادی وابسته به منافقین یکی از گروه های اصلی تشکیل دهنده این لشکر هستند و از کشورهای شمال آفریقا خواسته که شیعیان را از این کشورها اخراج کنند.

روحانی متعلق به کدام جریان است

یک فعال سیایی اصلاح طلب با بیان اینکه «آقای هاشمی و خاتمی هم ناچار شدند و هم تیزهوشانه سوار بر موج دوران انتخابات شدند و به نفع روحانی حرکت کردند» درباره چالش‌های پیش روی این ائتلاف گفت: مشکل اینجاست که این ائتلاف شکننده و ناپایدار است. چون سازماندهی ویژه‌ای ندارند و توده‌ وارند.

ابراهیم اصغرزاده در مصاحبه با روزنامه‌ قانون در پاسخ این سوال که «ادعا می‌شود اصلاح‌طلبان چون می‌دانستند در انتخابات ۹۲، آقای عارف نمی‌تواند رای بیاورد، او را کنار می‌گذارند و از روحانی حمایت می‌کنند. این در شرایطی انجام شده است که سیاست‌های روحانی مورد پسند اصلاح‌طلبان هم نبود. آیا این ادعا صحت دارد؟» می‌گوید: تصور می‌کنم حرف مهمی است و چندان هم غلط نیست. وقتی به شما اجازه نمی‌دهند احزاب جریان سیاسی‌ات فعالیت داشته باشد، مجبور به ائتلاف می‌شوید. همانطور که می‌دانید مهم‌ترین احزاب جریان اصلاح‌طلب ممنوع‌الفعالیت بودند. البته قرار بر این بود که آدم‌های قوی‌تر از آقای خاتمی را به انتخابات بیاوریم، ‌اما آنقدر عقب‌نشینی کردیم که آقای خاتمی شد هاشمی، هاشمی شد روحانی. آقای روحانی همانطور که گفتم، متعلق به جناح محافظه‌کار بودند.

اصغرزاده اضافه کرد: برگشت به خاتمی نشانه یک نوع عقبگرد بود. شاید اصلاح‌طلبان روی نیروی جوانتری تفاهم می‌کردند و وقتی پشت او می‌ایستادند به خاطر جنبش اجتماعی، رای می‌آورد. عبور از خاتمی برای اصلاح‌طلبان پیروزی بود. اما عقب‌نشینی کردند، البته از مقام خاتمی کم نمی‌کند، او در مقام لیدری جریان اصلاحات است و الزاما لیدر نباید رئیس‌جمهور شود. ولی اتفاقی که افتاد این بود که اصلاح‌طلبان تن به یک نوع سازش با بخش‌هایی از محافظه‌کاران دادند.

وی این را هم گفته که «در انتخابات اخیر همه چیز دقیقه نودی بود. یعنی حتی قبل از آن بین عارف و روحانی وحدت ایجاد نشده بود. حتی زمانی که عارف کنار رفت، اسم روحانی را نیاورد. در صورتی که در شرایط دیگر باید سران جریان‌ها در جلسه‌ای به ائتلاف برسند و شعارهایشان را هماهنگ کنند. متاسفانه این اتفاق وقتی افتاد که هم عارف و هم روحانی، به لحاظ سازمان رای و کمپین، در رده پنجم و ششم بودند.»

اصغرزاده حامیان روحانی را نیز «اسب چموش» توصیف کرد که «باید کنترل شوند وگرنه به یک نیروی مخرب تبدیل می‌شود». وی همچنین درباره انتخابات مجلس می‌گوید: دولت نباید در خواب خرگوشی به سر ببرد و شاهد رد صلاحیت افراد باشد.

اشتباه کوروش هخامنشی

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: کوروش وقتی بابل را فتح کرد، بت‌پرستی را آزاد گذاشت و این غلط و نقطه ضعف وی بود.

به گزارش بولتن نیوز، علی مطهری در سالن کرمانشاه با بیان اینکه برخی عقاید همچون زنجیر به دست و پای مردم بسته شده، گفت: وظیفه داریم این زنجیرها را باز کنیم، همان‌طور که پیامبر (ص) با بت‌پرستی به مبارزه برخاست تا مردم درست فکر و راه مناسب را انتخاب کنند.

مطهری با تاکید بر اینکه انبیای الهی و اسلام به هر عقیده‌ای احترام نمی‌گذارند، خاطرنشان کرد: ممکن است برخی کشورها همچون انگلیس در هندوستان برای استثمار مردم این کار را انجام بدهند.

وی آزادی عقیده در اروپا را ناشی از محکمه تفتیش عقاید در قرون وسطی و شخصی دانستن دین دانست و تاکید کرد: کوروش وقتی بابل را فتح کرد، بت‌پرستی را آزاد گذاشت و این غلط و نقطه ضعف وی بود.

نتانیاهو:تهران را در مبارزه شکست خواهیم داد

نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: تنها 70 سال پس از هولوکاست، ایران خواستار نابودی اسرائیل شده است.

بنیامین نتانیاهو در ادامه دروغ پردازی ها و جوسازی های خود در مورد توقیف یک کشتی حامل سلاح ایران به غزه گفت: دولت ایران می گوید، تمامی این ها دروغ است. در چند روز آینده کشتی به بندر ایلات می رسد و خواهیم دید که چه کسی دروغگو است.

به گزارش سایت «انتخاب»، وی که در موزه تالرنس لس انجلس سخنرانی می کرد، افزود: ما نمی توانیم در مقابل ایران تحمل داشته باشیم و نباید اجازه ی دستیابی آن ها به توانایی را بدهیم که ما را نابود کنند.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: این ها به دنبال نابودی بخشی از مردم هستند که یهودی خوانده می شوند و ما اجازه چنین کاری را به آن ها نمی دهیم و می خواهیم با آن ها مبارزه کنیم.

وی اضافه کرد: من به شما می گویم، ما آنها را شکست خواهیم داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۱
۰
۰
اسرائیل، تكفیریها،به همین خیال باشید ما تا اخر ایستادهایم بیا تا ببینی

نیازمندی ها