ناگفته های هاشمی رفسنجانی ازانتخابات 76 و 84

آیت الله هاشمی رفسنجانی در دیداری که با اعضای حزب اراده ملت ایران داشته است به بیان ناگفته‌هایی از انتخابات ریاست جمهوری 76 و 84 و بیان تندروی‌های اصلاح طلبان پرداخته است که پایگاه اطلاع رسانی ایشان متن کامل این دیدار را منتشر کرده است.
کد خبر: ۶۵۲۵۳۳
ناگفته های هاشمی رفسنجانی ازانتخابات 76 و 84

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آیت الله هاشمی رفسنجانی، وی در این دیدار با اشاره به تندروی‌های صورت گرفته در دوران اصلاحات گفت: وقتی به سالهای آخر دولت اصلاحات رسیدیم یک گروه معدود افراطی وسط این جمعیت عظیم پیدا شد، همه چیز را به هم زدند چون فکر کردند هرکس که احتمالا رقیب آینده ماست باید از میدان بیرون برود و این شد یک سیاست. اشتباه بزرگی بود.

وی در رابطه با چگونگی روی کارآمدن دولت اصلاحات افزود: جریانی که خودش را اصلاح طلب اعلام کرد بعد از دولت من به آسانی روی کار آمد، انتخابات 76 بسیار سالم و عادی مثل همین انتخابات آخر- انتخابات 92- برگزار شد. هیچکس نمی توانست به نتایج آن انتخابات اعتراضی بکند. چون من جلوی عموم مردم در نماز جمعه تعهد کردم که جلوی تقلب را می گیرم. به وزارت کشورهم گفتم هرکس در انتخابات از قانون تجاوز بکند من عزلش می کنم. بدون معطلی آنجا به جمع شان گفتم، در نماز جمعه هم گفتم. با همین کار انتخابات خوبی شد و آنها روی کار آمدند.

هاشمی رفسنجانی در رابطه با اقدامات اصلاح طلبان علیه وی در انتخابات ریاست جمهوری گفت: می دانستند رأی من بالاست گفتند در رای هاشمی تفرقه بیاندازیم. اصلاح طلبان نفهمیدند و اشتباه کردند طرف مقابل هم که از خدا خواسته بود یک راهی برایشان پیدا شد و آنطور شد که همه می دانید.

هاشمی با اشاره به لشگر کشی اصلاح‌طلبان علیه‌اش افزود: برگزار کننده انتخابات دولت اصلاحات بود، استاندارها هم همه اصلاح طلب بودند، عده ای آمدند و خواهش می کردند از من که بیا ، نیایید بعد از ما اوضاع یک جوردیگری می شود. ولی من واقعا نمی خواستم بیایم. تا فهمیدند من ممکن است بیایم آنها لشگر کشی کردند.

هاشمی رفسنجانی ضمن اشاره به کاندیداهای اصولگرای حاضر در انتخابات سال 84 افزود: دیدم از جمع آنهایی که آمده بودند - من چهره ها را می شناسم - دیدم کار دارد به دست چند نفر تندرو می افتد. دو سه نفر تندرو بودند بین داوطلب های به اصطلاح اصول گرا که خطرناک بودند. آدم های بدی نیستند و نبودند ولی برای حکومت، برای اداره کشور کافی نبودند. به رهبری هم گفتم از این چند نفر هر کدامشان بیایند ما یک سقوط می کنیم.

پیام ملکه ترور برای روز زن

مریم قجر عضد دانلو که از وی به عنوان ملکه ترور یاد می شود به مناسبت 8 مارس روز جهانی زن پیام تبریک فرستاد! تا خود را مدافع حقوق زنان نشان دهد.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از انجمن دفاع از قربانیان تروریسم، مریم قجر عضد دانلو معروف به مریم رجوی از عوامل فرقه تروریستی منافقین در حالی تلاش کرده است که خود را مدافع حقوق زنان نشان دهد که دارای سابقه تروریستی در قتل و کشتار زنان و کودکان بی گناه از جمله در قتل عام کردها و شیعیان در سال 1991 میلادی در عراق است.

وی مستقیما در این عملیات ها شرکت داشت و بر سر سربازانش فریاد می زد« کردها را با تانک هایتان زیر بگیرید و گلوله هایتان را برای پاسداران ایران نگه دارید».

زنان عضو منافقین در طول سال ها عضویت در این فرقه به انحاء مختلف مورد شدیدترین رفتارهای غیر انسانی قرار گرفتند.

دیده بان حقوق بشر در گزارشی که در مارس 2005 میلادی منتشر کرد به این موضوع پرداخته است. در این گزارش که با نام «خروج ممنوع"» منتشر شد با اشاره با دیکتاتوری شدید مسعود و مریم رجوی آمده است:مراحل مختلف انقلاب ایدئولوژیک سازمان مجاهدین خلق عبارت بودند از: طلاق های اجباری افراد مزدوج، نگارش مرتب گزارش های خود انتقادی، چشم پوشی از تمایلات جنسی و فداکاری جسمی و روحی مطلق برای رهبری.

ناطق نوری و طناب پوسیده فتنه‌گران

ناطق نوری در تماس با حسین شریعتمداری گفت: فتنه گران را به خوبی می‌شناسم و مطمئن باشید هرگز با طناب پوسیده سبزها وارد چاه نمی‌شوم.

به گزارش فارس، بعد از انتقاد حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان به اظهارات حجت‌الاسلام علی اکبر ناطق نوری که در سرمقاله کیهان یکشنبه چاپ و منتشر شد، حجت‌الاسلام ناطق نوری در تماس تلفنی با شریعتمداری ضمن تشکر از برخورد دوستانه و مودبانه وی تصریح کرده است که «من می‌دانم شما نگران هستید که مبادا من به سوی فتنه گران بروم و با آنها پیوند بخورم ولی بنده سبزها را به خوبی می شناسم و مطمئن باشید که هرگز با طناب پوسیده آنها وارد چاه نمی شوم.»

خبر بد برای احمدی‌نژاد

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به تهیه گزارش درباره دانشگاه ایرانیان در شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: گزارش دانشگاه ایرانیان باید مجددا در این شورا جمع‌بندی شود.

منصور کبگانیان عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در گفت‌وگو با تسنیم، در خصوص گزارش شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره دانشگاه ایرانیان و ارائه آن به کمیسیون اصل ۹۰، گفت: یک گزارش خواسته شد و وزیر علوم آن را ارائه داد.

وی افزود: باید موضوع دانشگاه ایرانیان یک بار دیگر در شورای عالی انقلاب فرهنگی جمع‌بندی شود، چون گزارش ما از سابقه تشکیل این دانشگاه در شهرستان بود و سپس رای‌گیری در شورای عالی انقلاب فرهنگی انجام شد تا این دانشگاه به تهران بیاید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۶
محمد
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
۰
۰
اتفاقاً بهترین و زیباترین دوران ریاست جمهوری دوره جناب آقای دكتر احمدی نژاد بوده است این دوران دورانی بود كه هدف اولیه انقلاب كه همان رسیدگی به قشر ضعیف و فقیر و قشر آسیب پذیر جامعه بوده است زنده شد و مردم جامعه در یك رفاه نسبی برخوردار بودند قشر عظیمی از مردم كه همان قشر ضعیف جامعه بودند راضی و قشر كمی از جامعه كه همان ثروتمندان و پولداران 5% مردم چون منافع خودشان را در خطر می دیدند از این وضع ناراضی بودند در دوران منتقدین اصلا به فكر فقرا نبودند در این زمان پول دارها پول دارتر و بی پول ها بی پول تر شدند
فرید
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
۰
۰
آقای لبو فروش تو باید كاسبی كنی شما زیاد به سیاست وارد نشو
یك شهروند
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
۰
۰
اقای هاشمی شما كه همه كاره بودید چراالان این حرفهارابیان می كنید؟
مجتبی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
۰
۰
حالا ببینید منطق دیگر را . هر وقت دار دسته آقای هاشمی انتخاب شدند می شود دموكراتیك ترین انتخابات و هر وقت رای نیاوردند سكوت می كنند !!! یعنی : تقلب شده .
رسول
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
۰
۰
آقای هاشمی مردم را دیگر نمی شود به این سادگیها اقناع كرد مردم هوشیار و باسوادند عملكرد برخی آقازاده ها را می بینند كه چطور تخلف می كنند ولی محاكمه نمی شوند امان از این كارها !!!!
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
۰
۰
بینش سیاسی مردم بالا رفته ساده انگاشتن مردم یك توهین است

نیازمندی ها