۳۰ انیمیشن جدید شبکه پویا برای نوروز ۹۳

شبکه پویا ۳۰ انیمیشن جدید ایرانی و خارجی برای پخش از شبکه پویا در نوروز ۹۳ تدارک دیده است. «ابوالفضل علم‌بیگی» مدیر تامین برنامه شبکه پویا در گفت‌وگو با فارس گفت: از آنجا که مخاطبان خردسال،کودک و نوجوان این شبکه اصرار بسیاری برای پخش انیمیشن‌های جدید دارند، شبکه پویا در راستای رسالت خود که جذب حداکثری مخاطب است، برای نوروز 93 انیمیشن جدید و جذاب آماده کرده است.
کد خبر: ۶۵۱۴۵۲
۳۰ انیمیشن جدید شبکه پویا برای نوروز ۹۳

وی ادامه داد: این انیمیشن‌ها از ابتدای نوروز تا پایان تعطیلات به روی آنتن می‌روند. تلاش کرده‌ایم برای نوروز جدول پخش مناسبی تهیه کنیم تا کودکان و نوجوانان از آن بهره ببرند.

علم بیگی اظهارداشت: از جمله این انیمیشن‌ها می‌توان به هرکسی کاری دارد، زوزو، دشت تمشک، سارا و سامان، گاگیلا، زرد مشکی، دنیای پویا قهرمانان تنیس، اژدها سواران، لئون، پاندای کونگ فو کار، قصه‌ای از سرزمین دور، باب اسفنجی و باگزبانی اشاره کرد.

وی گفت: سامی دو، توربو، هواپیماها، کتاب جنگل 1، سفر به دهلی، خاکستری، ملکه برفی، شهر پرندگان، دانشگاه هیولاها، بال‌ها، من شگفت انگیز2، دوران دایناسورها، خرس‌های مهربان، تام و جری و لوبیای سحر و آرزوی بزرگ آمیز نیز از جمله انیمیشن‌های سینمایی جدیدی است که در ایام نوروز از شبکه پویا پخش خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها