بازدید نمایندگان فروش گوشی موبایل در ایران از کارخانجات «پن تک» در کره جنوبی

هیاتی شامل 30 نفر از نمایندگان فروش موبایل در ایران به دعوت شرکت فیتکو (فناوری اطلاعات آینده نگر قشم) نماینده رسمی و انحصاری گوشی موبایل «پن تک» در ایران از 11 تا 19 اردیبهشت از کارخانجات گوشی موبایل «پن تک» در شهر سئول کره جنوبی دیدن کردند.
کد خبر: ۶۵۰۸۷

به گزارش خبرنگار اعزامی جام جم به سئول ، این سفر که به منظور معرفی توانمندی های گوشی موبایل «پن تک» و حضور موثر آن در بازار ایران صورت گرفته بود ، از سوی دکتر نصرت الله شریفی سلطانی مدیر عامل و عضو هیات مدیره شرکت فیتکو هماهنگ شده بود. هیات اعزامی به سئول در این سفر از خط تولید گوشی تلفن همراه «پن تک» در کارخانجات عظیم این محصول دیدن کردند. به گفته مدیر عامل «پن تک» ، این شرکت که معنای لغوی نام آن (تکنولوژی بالا در زندگی) است از سال 1991 با تولید پیجر کار خود را آغاز کرده و سپس به تولید گوشی های متنوع روی آورده و در فاصله سالهای 2002 تا 2005 میلادی نقش اصلی در بازار گوشی موبایل جهان ایفاء کرده است . در طول یک سال گذشته که گوشی موبایل «پن تک» وارد بازار ایران شده ، این توفیق را به دست آورده که بیش از یکصد هزار گوشی موبایل در شهرهای مختلف ایران به فروش رسیده است . این شرکت برای بالا بردن کیفیت و رفع نقاط کور و نیز برطرف کردن نواقص احتمالی از 500 شرکت مهندسی و فناوری و کنترل کیفیت دعوت به کار کرده است . در نتیجه این همکاری اکنون شرکت «پن تک» نصب یک دکل قوی مخابراتی را در ایران در دست بررسی دارد تا نقاط کور ارتباطی موبایل را رفع کند. به گفته لی ، بازاریاب شرکت «پن تک» در سال 2004 میلادی این شرکت موفق شده است با استفاده از روش ویدئو جی برنامه های تلویزیونی را از طریق گوشی های موبایل خود دریافت کند. شرکت «پن تک» همچنین موفق شده است از 3 جایزه مهم و بین المللی کیفیت موبایل در جهان 2 جایزه آن را به دست آورد. این توفیق به دلیل برنامه ریزی های «پن تک» در کنترل کیفیت ، قیمت و بازاریابی کسب شده است . به گفته مدیر بازاریابی «پن تک» ، هم اکنون این محصول 91 درصد بازار گوشی موبایل امریکای شمالی را در دست دارد. در حاشیه این سفر دست اندرکاران شرکت «پن تک» یک کنفرانس اطلاعاتی به منظور معرفی کاربردی «پن تک» با حضور نمایندگان فروش گوشی موبایل در ایران برگزار کردند و ضمن آن از مدعوین خواسته شد نظرات خود را درخصوص وضعیت فعلی «پن تک» در ایران و مشکلات احتمالی آن بیان کنند. در این کنفرانس ابتدا آقای لی ضمن معرفی زوایای کاربردی و توانمندی های «پن تک» توضیحاتی ارائه کرد و سپس تنی چند از دعوت شدگان به مشکلات فروش و بازاریابی و تبلیغات این محصول در ایران اشاره و خاطرنشان کردند برای عرضه گوشی موبایل «پن تک» در ایران آن چنان که باید و شاید تبلیغات موثرصورت نگرفته و اگر تلاشی هم شده ، کافی نبوده است . نمایندگان فروش گوشی موبایل در ایران به این نتیجه رسیده اند که قیمت گوشی موبایل «پن تک» باید به گونه ای رقابتی شود تا بیش از گذشته بتواند در بازار نفوذ کند. در کنار این کنفرانس نمایشگاهی از تازه ترین محصولات «پن تک» برای بازدید مدعوین برپا شده بود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها