رقابت پسر 13 ساله و مرد 40 ساله در مسابقه خوانندگی تلویزیون

تصویربرداری مرحله‌ی نخست مسابقه تلویزیونی «3دا» در شهرک سینمایی غزالی آغاز شد.
کد خبر: ۶۴۹۸۱۳
رقابت پسر 13 ساله و مرد 40 ساله در مسابقه خوانندگی تلویزیون

فرشید محمودی - تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی «3دا» - در این باره توضیح داد: طی چند روز گذشته بیش از 150 نفر برای حضور در برنامه توسط داوران قضاوت و ارزیابی شدند و از میان آنها 48 نفر به مرحله‌ی بعدی راه یافتند. حال این افراد قرار است در گروه‌های چهار نفری در هر قسمت تیتراژهای شناخته شده برنامه‌ها و سریال‌های تلویزیونی را بخوانند.
وی در عین حال افزود: این افراد همچنین در هر قسمت مورد ارزیابی مردم قرار می‌گیرند و در هر قسمت یکی از آنها به انتخاب بینندگان برگزیده می‌شود. در ادامه 12 نفر برگزیده در سه برنامه با هم به رقابت می‌پردازند و باز هم سه نفر از میان آنان برگزیده می‌شود و از میان آن سه نفر نیز در فینالی متفاوت و جذاب یک نفر به عنوان برنده معرفی می‌شود.
محمودی درباره‌ی شرایط برگزیدگان نیز توضیح داد: نفراتی که در این مرحله با هم به رقابت می‌پردازند، از گروه‌های سنی مختلفی هستند و ما از پسری 13 ساله تا مردی 40 ساله را در میان آنها می‌بینیم. همچنین جنس صداهایشان با هم متفاوت است و این در برنامه تنوع ایجاد می‌کند.
مسابقه «3دا» کاری از گروه مسابقات و تفریحات شبکه سه سیما است که برای نوروز سال 93 تهیه و در آن تیتراژهای تلویزیونی بازخوانی می شود.
کارگردانی آیتم‌های این برنامه را محمد سیحونی بر عهده دارد و مرسده بابایی متن آن را می نویسد. همچنین علیرضا صادقی به عنوان مدیر تولید با پروژه همکاری می کند.
حمید حامی، مهرداد نصرتی، بابک زرین و حمید اکبرزاده به عنوان خواننده، آهنگساز و تنظیم کننده و کارشناس موسیقی گزینش متقاضیان برای شرکت در رقابت صدا را برعهده داشته اند.
برنامه تلویزیونی «3دا» که 13 قسمت از آن ویژه ایام نوروز آماده می شود، شنبه شب پس از انتخاب 48 برگزیده از میان بیش از 150 نفر از داوطلبان کار خود را آغاز کرد. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها