با حضور آیت الله حائری شیرازی صورت گرفت

رونمایی کتاب اجتهاد و نوآوری فکری از دیدگاه آیت الله خامنه ای

کتاب ارزشمند «اجتهاد و نوآوری فکری از دیدگاه آیت الله خامنه ای (مدظله العالی)» با حضور آیت الله حائری شیرازی ، حجت الاسلام محمدرضا زائری مدیرعامل مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی و مدیرعامل انتشارات سروش، رونمایی شد.
کد خبر: ۶۴۹۵۱۳
رونمایی کتاب اجتهاد و نوآوری فکری از دیدگاه آیت الله خامنه ای

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی انتشارات سروش، در این مراسم که جمعی از چهره های فرهنگی، اجتماعی و رسانه ای حضور داشتند، کتاب «اجتهاد و نوآوری فکری از دیدگاه آیت الله خامنه ای» که در آن اندیشمندانی از ایران و کشورهای اسلامی به ارائه مقالات خود درباره اندیشه، آراء، افکار و نظریات حضرت آیت الله العظمی خامنه ای پرداخته اند؛ به فارسی ترجمه و به عنوان هزار و ششصدمین اثر انتشارات سروش منتشر و امروز رونمایی شد.

در این نشست، مهدی فضائلی مدیرعامل انتشارات سروش در سخنانی به بررسی محتوا و ماهیت این کتاب پرداخت و آنرا اثری شایسته و الشروعی برای ورود به اندیشه ژرف و هوشمندانه مقام معظم رهبری خواند.

آیت الله حائری شیرازی نیز در این مراسم به ارائه مباحثی درباره امنیت در جهان، شیوه و فلسفه مواجهه با فناوری های روز و لزوم توجه به اخلاق و معنویات سخن گفت.

حجت الاسلام زائری نیز به نمایندگی از موسسه معارف الحکمیه لبنان به عنوان ناشر زبان عربی کتاب و برگزار کننده همایش «الاجتهاد الفکری عندالامام الخامنه ای (مدظله العالی)» توضیحاتی درباره این همایش، کتاب اجتهاد و نوآوری و انتشارات سروش پرداخت.

در پایان این مراسم، آیت الله حائری شیرازی و مدیرعامل انتشارات سروش از کتاب رونمایی کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها