قائدی: نقش‌های خوب کم شده است

شهرام قائدی که بعد از سریال «زمانه» گزیده‌کارتر شده، علت آن را تعداد پایین پیشنهادهای مناسب عنوان کرد.
کد خبر: ۶۴۸۷۷۴

این بازیگر در این باره به مهر گفت: بعد از سریال «زمانه» چهار سریال را رد کردم که یا کارهای خوبی نبودند یا آثار خوبی بودند، اما نقش‌هایی که به من پیشنهاد می‌شد، مناسب نبود. تعداد زیادی هم تله‌فیلم رد کردم بویژه آنهایی را که برای شبکه نمایش خانگی بود. چون اکثر آنها توهین مستقیم به حساب می‌آمدند و نه تهیه‌کننده و سرمایه‌گذار و نه عوامل اصلی هیچ کدام حرفه‌ای نبودند و افرادی بودند که برای به دست آوردن پول به این حرفه روی آورده بودند.

وی یادآور شد: به یکی از آنها به شوخی گفتم اگر اینجا پول زیادی بود، پس چرا ما سال‌ها دنبال این هستیم که شغل دوم پیدا کنیم.

قائدی ادامه داد: بعد از زمانه در فاز دوم «سرزمین کهن» بازی کردم که راضی‌کننده بود. در این سریال نقش بهمن را بازی می‌کنم و در فاز دو با نیکی کریمی، شهاب حسینی و پژمان بازغی همبازی هستم. بعد از آن هم فقط در یک تله‌فیلم به کارگردانی مهدی گلستانه بازی کردم.

وی که اکنون در تله‌فیلم «لعنتی خنده‌دار» به کارگردانی بیژن شیرمرز بازی می‌کند، در انتقاد از تله‌فیلم‌های سطحی که در شبکه نمایش خانگی ساخته می‌شود، گفت: من و تعدادی از دوستان به اجبار دست به خطا زدیم و بناچار بازی در کارهای سطحی را پذیرفتیم، اما خدارا شکر تعداد این کارها نسبت به کارهای خوبمان کم است. البته نمی‌شود انتظار داشت تمام کارهایی که ما در آن بازی می‌کنیم فاخر باشد، مگر در طول سال چند تا کار به ما پیشنهاد می‌شود؟ غم نان و گذران زندگی هم هست که نمی‌توان بسادگی از آن گذشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها