اجرای ویژه خوانندگان برای جانبازان

خوانندگان موسیقی پاپ درخواست اجرای کنسرت برای جانبازان را به معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارائه کرده‌اند و قرار است این اتفاق بزودی عملی شود.
کد خبر: ۶۴۷۹۴۹

به گزارش جام‌جم، چندی پیش خوانندگان پاپ از آسایشگاه جانبازان ثارالله دیدار کردند. در این دیدار جانبازان خواستار حضور در کنسرت‌های این خوانندگان شدند. خوانندگان هم با استقبال از این درخواست، جانبازان را به‌عنوان مهمان ویژه کنسرت‌هایشان در دهه فجر دعوت کردند و حالا هم قصد دارند اجرای ویژه‌ای برای آنها داشته باشند.

مهدی افضلی، مدیرعامل موسسه توسعه هنرهای معاصر می‌گوید: در دیداری که هنرمندان موسیقی پاپ با جانبازان داشتند، قرار شد هنرمندان این عزیزان را به کنسرت‌هایشان دعوت کنند. جانبازان علاقه داشتند بتوانند در اجراهای زنده موسیقی حاضر شوند و پای اجرای هنرمندان کشورمان بنشینند. این موضوع هم همان جا با استقبال خوانندگان پاپ مواجه شد.

افضلی با اشاره به پیشنهاد هنرمندان برای اختصاص تعدادی از بلیت‌های کنسرت‌هایشان به جانبازان آسایشگاه ثارالله، می‌گوید: بر این اساس جانبازان عزیز در اجراهای بخش پاپ جشنواره موسیقی فجر امسال به‌عنوان مهمان ویژه حضور داشتند. همچنین با استقبال هنرمندان، جانبازان در پشت صحنه برنامه هم حاضر می‌شوند و از نزدیک با هنرمندان دیدار می‌کنند.

افضلی همچنین اظهار می‌کند: پیشنهاد اجرای کنسرت ویژه جانبازان، در دیدار هنرمندان موسیقی پاپ با جانبازان آسایشگاه ثارالله مطرح شد. فضای این دیدار و گفت‌و‌گوهای بین جانبازان و هنرمندان و علاقه آنها به موسیقی باعث شد هنرمندان کشورمان از معاون امور هنری درخواست کنند مقدمات اجرای ویژه‌ای برای جانبازان فراهم شود. معاونت امور هنری هم شرایط را برای تحقق این خواسته هنرمندان فراهم کرده و بزودی امور اجرایی آن آغاز می‌شود.

مدیرعامل موسسه توسعه هنرهای معاصر با اظهار امیدواری برای دعوت از دیگر جانبازان جنگ تحمیلی در برنامه‌های آینده موسیقی ادامه می‌دهد: باید برای حضور جانبازان در کنسرت‌ها در طول سال برنامه‌ریزی کرد. در این زمینه با بنیاد شهید مذاکره و در صورت نیاز تفاهم‌نامه‌هایی نیز امضا می‌شود.

او درباره تمایل جانبازان برای حضور در کنسرت‌های موسیقی سنتی هم می‌گوید: با توجه به این‌که در بازدید اخیر از آسایشگاه جانبازان، هنرمندان پاپ حضور داشتند این برنامه نیز از کنسرت‌های پاپ آغاز شد. اما با توجه به این‌که هنرمندان موسیقی سنتی هم علاقه‌مند میزبانی از این عزیزان هستند، قطعا در آینده امکان حضور جانبازان در کنسرت‌های موسیقی سنتی هم فراهم می‌شود.

محسن یگانه، خشایار اعتمادی، سعید شهروز، مازیار فلاحی، مجید خراط‌ها، شهرام شکوهی، رضا یزدانی، احسان خواجه‌امیری، مهدی یراحی و امید حاجیلی از جمله خوانندگانی بودند که در دیدار با جانبازان حضور داشتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها