علی شادمان با انتشار یادداشتی در شبکه اجتماعی اینستاگرام از توقف پخش سریال «سرزمین کهن» گلایه کرد. این بازیگر که در این سریال شخصیتی به نام رهی را بازی می‌کند و دو سال از زندگی‎اش در «سرزمین کهن» گذشته است با انتشار یادداشتی در شبکه اجتماعی اینستاگرام از توقف پخش سریال «سرزمین کهن» گلایه کرد.
کد خبر: ۶۴۶۹۵۴
گلایه رهی از توقف پخش سریال «سرزمین کهن»

علی شادمان که خود اهل ایلام است اولین بار در فیلم «میم مثل مادر» به کارگردانی مرحوم رسول ملاقلی‌پور بازی کرد. او در فیلم‌های دیگری چون «صد سال به این سال‌ها»، «زمانی برای دوست داشتن»، «کلانتری غیرانتفاعی»، «رویای سینما» و «طبقه متوسط» بازی کرده است. گفتنی است در سریال «سرزمین کهن» بزرگسالی رهی را نیز شهاب حسینی بازی کرده است.

/Media/Image/1392/11/28/635282327255521758.jpg


این بازیگر پیش از این در گفت وگویی درباره ضرورت هماهنگ شدن با شهاب حسینی برای بازی نقش رهی و همچنین همکاری‌اش با وی در «طبقه متوسط» گفته بود: وقتی مشخص شد قرار است در سرزمین کهن شهاب حسینی نقش بزرگسالی رهی را بازی ‌کند که 80 درصد از صحنه‌های مربوط به بازی من تصویربرداری شده بود. البته فهمیدم آقای حسینی خیلی جدی بازی مرا دنبال کرده‌اند، راش‌های سریال را دیده اند و ترتیبی اتخاذ شده که با هم ملاقات داشته باشیم. درباره این نقش و سریال با هم گفت‌وگو کردیم. خدا را شکر شهاب حسینی از بازی من برای کودکی و نوجوانی شخصیت رهی راضی بود و خیلی به من لطف داشت. همان زمان چیزهایی درباره فیلم طبقه متوسط به من گفتند تا این‌که امسال از طرف ایشان با من تماس گرفته شد و کار را شروع کردیم. واقعا تجربه لذتبخشی بود. (شبکه ایران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
نرگس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۳
۰
۰
به امیداین كه بزودی پخش سریال سرزمین كهن ازسرگرفته بشه. فیلم های مزخرفی كه بازارشون عین كالاهای چینی توایرانه(كشورای دیگه روكارندارم)باصحنه های منزجركننده داره پخش میشه(منظورم سریالای كلیشه ایه كره ایه) اونوقت مردم ما حاضرنیستن ازتاریخ مملكت خودشون استقبال كننیاحداقل بدونن چه اتفاقی افتاده!!

نیازمندی ها