خطیب نمازجمعه این هفته تهران با تاکید بر این‌که «هر کشوری گزینه‌ نظامی داشته باشد مشت‌های ما آماده خردکردن دندان آنهاست» گفت: ما مذاکره را قبول داریم و با هیچ کشوری سر جنگ نداریم.
کد خبر: ۶۴۵۹۹۲

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته تهران با اشاره به حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: حضور دشمن‌شکن مردم در طول این 35 سال نشان داده است که مردم حرکت انقلابی‌شان را حفظ کرده و هر سال آن را جشن می‌گیرند و روی آن پافشاری می‌کنند.

امام‌جمعه موقت تهران با تاکید بر محتوای دینی انقلاب اسلامی ایران تصریح کرد: تا زمانی که این انقلاب محتوای دینی داشته و ولایت فقیه دارد؛ دشمنان جنگ نظامی دارند، جنگ نرم دارند، ستون پنجم دارند و تحریم و تحقیر دارند و همان‌طور که می‌بینیم در این 35 سال از هیچ‌یک از آنها دریغ نکرده‌اند. صدیقی با بیان این‌که «از دیگر خطوط انقلاب اسلامی، استقلال ما است» بیان کرد: همان‌طور که نظام کمونیستی از درون پوسیده بود نظام لیبرالی نیز از درون پوسیده است. قبل از این‌که شعار نه شرقی نه غربی از سوی امام مطرح شود، همه دنیا شعار افول دین داده بودند اما امام(ره) حیات اسلام را اعلام کرد و به آن جان بخشید.

صدیقی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: ما مذاکره را قبول داریم و با هیچ کشوری سرجنگ نداریم، اما اگر کشوری گزینه نظامی داشته باشد مشت‌های محکم خود را آماده کرده‌ایم و دندان هرکس را که قصد جسارت داشته باشد خرد می‌کنیم و این موضوع که ملت ایران به دلیل تحریم تن به مذاکره داده‌اند، توهم است. وی گفت: دنیا و مذاکره‌کننده‌ها باید بدانند که ملت ایران مقاوم است و برای شکم و مشکلات اقتصادی از مواضع خود سر سوزنی کوتاه نخواهد آمد. نجابت بعضی افراد داخلی و فضاسازی بعضی عناصر وابسته به غرب موجب شده آمریکایی‌ها به اشتباه بیفتند. او یک وحشی خونخوار بی‌قانون است که با اموال غصبی ملت‌ها حکومت پوشالی خود را اداره می‌کند، اما مردم ما جواب همه حرف‌های آمریکا‌یی‌ها را در روز 22 بهمن دادند.

امام‌جمعه موقت تهران همچنین سالگرد طرد سلمان رشدی توسط امام‌(ره) را گرامی داشت و گفت: این موضوع جزو صفحات رنگین دوران امام(ره) بوده است.

امروز؛ برگزاری بزرگ‌ترین تظاهرات در بحرین

همچنین شیخ عبدالله دقاق، روحانی مبارز بحرینی پیش از خطبه‌های نماز جمعه دیروز تهران فراز و فرودهای انقلاب بحرین را طی چهار سال گذشته تشریح کرد و گفت: روزشنبه (امروز) راهپیمایی بسیار عظیمی در بحرین برگزار می‌شود که این تظاهرات بزرگ‌ترین تظاهرات مردم بحرین خواهد بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، وی با اشاره به تشدید اعتراض‌ها در بحرین همزمان با سالروز آغاز انقلاب بحرین بیان کرد: روز پنجشنبه یک اعتصاب در بحرین صورت گرفت؛ یعنی خرید و فروش و مغازه‌‌ها تعطیل بوده و بحرین خالی بود که در این ارتباط ما به 90 درصد از‌خواسته‌هایمان دست یافتیم. وی افزود: از شب گذشته یک حمله الکترونیک در بحرین به راه افتاد و تمامی مردم بحرین به دبیرکل سازمان ملل پیامک زده و اعتراض خود را نسبت به آل‌خلیفه ابراز کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها