بیگانگان با دین نبی خاتم

چند سالی است دست‌های پنهانی از آستین به درآمده و با شدت و حدت هر چه تمام‌تر و با امکانات کافی و وافی در دامن‌زدن به تفرقه در مسائل معنوی بین مسلمین می‌پردازند.
کد خبر: ۶۴۵۴۱۱
بیگانگان با دین نبی خاتم

عده‌ای نیز در این میان عمدا یا سهوا بازیچه نیات اهریمنی این دست‌های پنهان‌شده، به واژگونی و وارونه‌سازی پرداخته و فرع را بیشتر از اصل در اذهان ساده‌دلان مطرح‌ ساخته و در حال ایجاد آشفته بازاری در خاک پاک ایران هستند.

این جریان جاهلی با بزرگنمایی‌ها بر سر مسائل اختلافی و به نحو یکسویه با استفاده و حمایت‌های مالی دست‌های پنهان استعمار داخلی و خارجی، در ایران که اکثریت قاطبه آن مسلمان و هم پیرو مذهب ناجیه تشیع بوده با دیگر هموطنان و برادران اهل سنت و جماعت که دارای یک کتاب، یک قبله و پیغمبر واحد که مبشر توحید خالص و بی‌شائبه توأمان با معنویت بوده است، حکم تکفیر نسبت به پیروان مذاهب اسلامی صادر می‌کنند. نتیجه این ایجاد تفرقه و اختلاف‌های خانمانسوز بجز آب به آسیاب دشمن ریختن نخواهد بود. آیا اسلام با اذعان لسانی و قلبی به توحید و رسالت حضرت محمد(ص) پذیرای عالم انسانی و انسان‌ها نبوده است.

حیات حقیقی دین اسلام زیستن به پاکی و دور از نفسانیات بودن به آداب و قوانینی که در کتاب عظیم‌الشان قرآن از سینه و زبان پاک حضرت رسول(ص) بر ابنای بشر بویژه مسلمین ساری و جاری گشته تا در ظل توحید خالص، توشه سفر خویش را به دنیای دیگر که مامن حقیقی مومنان و پاک‌نهادان و وارستگان است، ببندند.

تفاسیر و برداشت‌های متفاوت و گاه متضاد که در اذهان استنباط می‌شود، سبب شده عده‌ای فقط خود را ناجی و دیگران را هالک مفروض کرده و حکم تکفیر صادر می‌کنند. حکم تکفیر عده‌ای از جهال که به زعم خطای خویش دیگران را کافر و فقط خود را ناجی مفروض دانسته را چه ​می​توان نامید. مگر تکفیری‌ها خود را پیرو همان پیغمبری نمی‌دانند که با غیرمسلمان به سیره رحمانی به تعامل پرداخته و در فتح مکه چنان بزرگواری فرموده؟ چگونه است که عده‌ای از پیروان حضرت ایشان معتقدان به الله تعالی و قرآن را به زعم خاطی خویش به دسیسه و تحریک بیگانگان به کفر متهم می‌کنند و بغض و عناد و دریافت‌های باطل خویش و مسموم را تحت عنوان دین و اعتقاد به معنویت اسلام به خورد ساده‌لوحان می‌دهند؟

بشر، محتاج به تعلیم انبیاست و آنچه انبیا تعلیم فرموده‌اند نامش دین است، یعنی راه زیستن به خیر، صلاح، نورانیت و مقام انسانیت در این دنیا تا این نعمت عمر سبب برداشتن توشه آخرت بشر گردد.

مسلمین و جهانیان رحمت للعالمین و دین او را که همان اسلام است، دریافتند. حقیقت اسلام پاک نگه داشتن روح آدمی از آلایش است و افرادی که به نام توحید و قرآن و حضرت رسول(ص) و حضرات ائمه اطهار(ع) عناد و دشمنی را در میان پیروان ایشان عمدا به دسیسه و حمایت از بیگانگان القا می‌کنند تا بنیان‌های دینی و ملی ایرانیان را هدف اضمحلال قرار دهند «خسر الدنیا و الاخره» خواهند بود و عده‌ای نیز سهوا القائات خانمان برانداز و تفرقه‌افکنانه را در میان مسلمین چه شیعه و سنی ساری و جاری کرده و جلوی پیوند اخوت مسلمین در جامعه فهیم و صبور ایران زمین را گرفته و مانع عینیت امت واحده محمدی(ص) می‌شوند، فردای روز قیامت جوابگوی اعمال خواهند بود.

سرانجام این که به اذعان دانشمندان و منصفان عالم، اسلام قلبی و معنوی توسط ایرانیان به اقصی نقاط دنیا راه یافته است و دانشمندان ایران زمین مانند بوعلی سینا، رازی، فارابی و ملاصدرا غیر از خدمت به ساحت پاک اسلام کاری دیگر انجام نداده‌اند و ایرانیان به جهت عشق قلبی و حقیقی به روح قدسی اسلام و پیروی از حضرت رسول(ص) و حضرت مولاعلی(ع) و فرزندان پاکشان که بی‌منت و از سر صدق بوده، هزینه‌ها و خسران‌های جانی و مالی بسیاری را تا به امروز دیده و متحمل شده‌اند تا پرچمدار راستین دین مبین باشند.

هوشنگ شکری / جام​جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها