ضرغامی:

راهپیمایی 22 بهمن ، آمریکا را تحقیر کرد

رئیس رسانه ملی گفت: مردم آگاه و با بصیرت در راهپیمایی 22 بهمن نشان دادند که تهدید و تحریم هرگز نمی تواند آنها را از آرمان های انقلاب جدا کند.
کد خبر: ۶۴۵۰۸۵
راهپیمایی 22 بهمن ، آمریکا را تحقیر کرد

به گزارش واحد مرکزی خبر،عزت الله ضرغامی در جمع راهپیمایان 22 بهمن در میدان امام (ره) اصفهان ، از 23 هزار شهید استان و حق شناسی مردم فداکار و شهیدپرور این استان تجلیل کرد و افزود: امسال بیش از گذشته چشم دنیا به این راهپیمایی دوخته شده بود و شما مردم آگاه و با بصیرت نشان دادید که تهدیدها و تحریم ها هرگز نمی تواند ملت ایران را از آرمان های انقلاب جدا کند.

وی اضافه کرد: شما انقلاب را مانند فرزندی در آغوش گرفتید و با همه وجود آن را محافظت کردید.

رئیس سازمان صدا و سیما با اشاره به تبلیغات وسیع شبکه های ماهواره ای در طول سالیان گذشته گفت: دشمنان انقلاب به این وسیله تلاش کردند میان نسل های جدید و آرمان های اولیه انقلاب شکاف ایجاد کنند اما امروز این جوانان و نسل سوم انقلاب اند که گزینه روی میز ملت ایران و بازوی پرتوان نظام در دفاع از آرمان شهدا به شمار می روند.

آقای ضرغامی آزمایش موفق موشک دوربرد و تبریک رئیس جمهور را پاسخی قاطع به یاوه سرایی های دشمن دانست و افزود: حضور پرشکوه و استثنایی مردم در راهپیمایی 22 بهمن آمریکا را تحقیر کرد.

رئیس رسانه ملی با اشاره به جنایات کم نظیر گروه های تکفیری در سوریه گفت: بدون تردید پشتیبانی و حمایت آمریکا عامل اصلی این جنایت های ضدبشری است و در صورت قطع این حمایت ها و نیز پشتیبانی نکردن ارتجاع منطقه ، یک تیپ از لشکر صاحب الزمان (عج) استان اصفهان می تواند این تروریست ها و قداره بندهای جنایتکار را نابود کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها