در آخرین برنامه نود در سال 92 چه گذشت؟

تمام سوتی های عادل فردوسی پور

برنامه نود این هفته از ساعت 22:35 دوشنبه شب از شبکه سوم سیما روی آنتن رغت و ساعت یک بامداد سه شنبه به پایان رسید .
کد خبر: ۶۴۴۹۹۴
از سورپرایز فردوسی پور تا اعتراض دایی + گزارش تصویری


سئوال مسابقه پیامکی این هفته برنامه نود به اعتصاب بازیکنان تیم ها بدلیل مسایل مالی اختصاص یافته بود.



نصیرزاده کارشناس داوری این هفته برنامه نود بود.



صحنه هایی از دیدار تیم های استقلال - مس کرمان در جام حذفی، تراکتور سازی - فولاد و سپاهان - ذوب آهن حاشیه های این دیدار ها پخش شد و نصیرزاده در خصوص داوری این بازی ها به صحبت پرداخت.















گزارشی ویژه دهه مبارک فجر پخش شد که طی آن حاج سید حسن خمینی - نوه امام خمینی(ره) - میهمان این گزارش بود و از خاطرات خود صحبت می کرد که از بخش های جالب آن، علاقه شدید وی به رشته فوتبال و بازی کردن وی در سنین 15 تا 21 سالگی بود، وی در خصوص فرزندش "احمد خمینی" گفت: فرزندم استقلالی است، ولی من برایم زیاد فرقی نمی کند و طرفدار هر دو تیم پایتخت هستم. وی در خصوص امام راحل(ره) نیز اظهار داشت: امام نیز در دوران خود یک ورزشکار محسوب می شد و یادم هست که همیشه روزنامه کیهان ورزشی در منزل ما وجود داشت و امام (ره ) اتفاقات ورزشی را پیگیری میکردند.





وی در بخشی دیگر از صحبت های خود گفت: اکنون دیگر مثل گذشته فوتبال را دنبال نمی کنم و بواسطه فرزندم در جریان اخبار ورزشی قرار می گیرم. البته برنامه شما را نیز از ساعت 30 دقیقه بامداد تا نزدیک به 1:45 بامداد می بینم.

وی در خصوص فضای فوتبال ایران نیز گفت: فضای فوتبال ما زیاد خوب نیست، در خصوص داوری نیز بد نیست یک بار داوری بازی های بزرگ دنیا را مورد نقد قرار دهید تا داوران ایرانی بدانند اگر داوران ایرانی اشتباه می کنند مسئله حادی نیست و همه جا پیش می آید.

وی در مورد غش کردن داوران و کارت به کارت شدن مبالغ گفت: این مسائل نیز باید مورد بررسی قرار گیرد.

وی در خصوص بازیکن محبوب خارجی خود نیز گفت: زمانی رونالدوی برزیلی را خیلی دوست داشتم، همچنین رونالدینیو در زمان اوجش! اکنون نیز مسی و کریس رونالدو.



وی در پایان صحبت های خود پیروزی انقلاب اسلامی را به تمام هموطنان و مسلمانان جهان تبریک گفت.

گزارشی کامل از شهر شیراز و مشکلات فوتبالی این شهر پخش شد و مسئولان و پیشکسوتان و فوتبال دوستان شیراز در خصوص این مشکلات صحبت می کردند.



آمار مسابقه پیامکی پس از گذشت یک ساعت و 5 دقیقه از آغاز برنامه:



گزارشی از دیدار تیم های فجر سپاسی و پرسپولیس و حاشیه های مربوط به آن پخش شد. بازیکنان پرسپولیس در خصوص اعتصاب خود بدلیل مشکلات مالی صحبت کردند.





در این گزارش بازیکنانی همچون نوری و حسینی از مشکلات مالی خود گفتند و عنوان کردند فقط به خاطر هواداران مقابل فجر به میدان رفته اند.

نصیرزاده در خصوص پیام صادقیان و ضربات مشت و آرنج وی به بازیکنان گفت: باید با این شیوه بازی برخورد شود و مسئولان باشگاه باید با این بازیکن مشاوره کنند تا این خطاها تکرار نشود و بطور قطع این خطاها محرومیت و اخطار بدنبال دارد.

گوشه هایی از دیدار تیم های فولاد - ملوان و استقلال - سایپا و حاشیه های این دیدار ها پخش شد و داوری آنها مورد بررسی قرار گرفت.











صحنه هایی از دیدار تیم های نفت - تراکتور سازی ، داماش - راه آهن ، صبا - استقلال خوزستان و مس - گسترش فولاد پخش شد و نصیرزاده داوری این دیدار ها را مورد بررسی قرار داد.











علی دایی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس روی خط تلفنی برنامه آمد و در مورد سئوال پیامکی برنامه نود گفت: من اصلا موافق سئوال پیامکی برنامه شما نیستم! شما یکطرفه به قاضی رفته و مردم را آگاه نمی کنید. می گویید استقلال و پرسپولیس این همه هوادار دارند ولی نمی گویید برای این هواداران چه کرده ایم؟! آیا نباید به این دوتیم رسیدگی شود و حق و حقوق آنها را بدهند. تا کنون کسی حال بازیکنان ما را نپرسیده است و بازیکنان به این قضیه اعتراض دارند که چرا یک مسئول حال ما را نمی پرسد. برای برگشت از اهوار خود بچه ها پول بلیت ها را دادند که کار درستی نیست.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: بازیکنان ما اعتراض کردند ولی یکی از مسئولان پاسخگوی آنها نیست، اگر شما بودید چه می کردند.

دایی گفت: شما می گویید در کشورهای دیگر به راحتی اعتصاب می کنند ولی ما نمی کنیم! ولی در جای دیگر فوتبال ما را با فوتبال کشورهای دیگر مقایسه می کنید! آیا این یک بام و دو هوا نیست؟! بازیکنان من از پول نگرفتن ناراحت نیستند بلکه از اینکه مسئولان پاسخگوی آنها نیستند معترضند.



دایی در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: وقتی قبل از بازی با سپاهان به من قول می دهند سه چهار میلیارد تومان به تیم تزریق می شود ولی زیر قولشان می زنند چه باید کرد؟! اگر همان روز اول که بازیکنان معترض شده و اعتصاب کردند می آمدند و می گفتند ما پول نداریم بازیکنان تمرین می کردند.

حداقل 5 بار با بازیکنان جلسه گذاشتم که بیایید و تمرین کنید ولی وقتی بازیکنان می بینند کسی جوابگو نیست نمی آمدند. وقتی آمدند و گفتند خبری از پول نیست بازیکنان به عشق هواداران آمدند و بازی کردند.

با توجه به اتمام زمان برنامه نود صحبت های دایی نیز ناتمام ماند و برنامه نود این هفته ساعت یک بامداد سه شنبه به پایان رسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها