کد خبر: ۶۵۸۲۹۴
کفاشیان : مسی در باشگاهش خوب است نه تیم ملی !

رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به تلاش این فدراسیون برای کسب میزبانی جام ملت‌های آسیا در واکنش به عملکرد خوب بازیکنان آرژانتینی در ال کلاسیکو گفت: مسی در این مدت تنها در باشگاهش خوب بوده نه تیم ملی آرژ انتین.

علی کفاشیان در خصوص کسب میزبانی جام ملت های آسیا در سال 2019 ضمن بیان مطلب فوق گفت: ما تمام تلاش و اقدامات لازم برای کسب این میزبانی را تا به امروز انجام داده و خواهیم داد و امیدواریم تا آبانماه که در این خصوص تصمیم‌گیری می‌شود بتوانیم آراء لازم برای کسب میزبانی را بدست آوریم.

وی در مورد عملکرد خوب ستاره های آرژانتین در دیدار رئال مادرید با بارسلونا که به ال‌کلاسیکو معروف است به شوخی گفت: آنها در باشگاههایشان خوب بازی می کنند نه تیم ملی آرژانتین!

رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه در مورد اینکه حریفان تدارکاتی ایران فشار لازم را به تیم ملی ایران وارد نمی کنند تا به خوبی آماده دیدار با نیجریه و آرژانتین باشد یادآور شد: ما طبق نظر کادر فنی با کشورهای مختلف وارد مذاکره شده ایم و آنهایی که پاسخ مثبت دادند شرایط لازم برای برگزاری بازیهای تدارکاتی با آنها فراهم شد. کی روش همانطور که گفته است تنها به فکر دیدار با نیجریه است زیرا پیروزی در آن بازی می تواند به صعود ایران به مرحله بعد کمک کند.

وی در مورد اینکه می گویند کی روش با تیم های بزرگ بازی نمی کند زیرا ممکن است ببازد و به سرنوشت ایویج دچار شود این گونه واکنش نشان داد: کی روش تا جام جهانی هستند و قطعا او می خواهد کارنامه خوبی از خود در جام جهانی بر جا بگذارد. به همین دلیل تمام هم و غمش این است که بتواند با تیم ملی جام جهانی برزیل موفق ظاهر شود.

کفاشیان در ادامه در پاسخ به این سئوال که چه برنامه ای برای جوان سازی لیگ داردیادآور شد: طبق صحبت هایی که انجام شده یکی از برنامه های مهم ما در سال آینده جوان سازی لیگ است و باید آئین نامه هایی در این خصوص در نظر بگیریم تا هم شاهد استفاده بیشتر از بازیکنان باشیم و هم کیفیت باشگاهها بالاتر برود.

وی با بیان اینکه اولین راهکار برای رسیدن به این هدف حل مشکلات ما نیست که در این خصوص اقدامات خوبی صورت گرفته است تصریح کرد: این درست نیست بخواهیم بگوییم در لیگ یک تنها از بازیکنان زیر 23 استفاده شود و یا تیم های لیگ برتری مجبور به استفاده از بازیکنان زیر 23 سال شود. شما در فوتبال اروپا شاهد هستید خیلی از ستاره ها 34 یا 35 سال دارند اما در این رابطه نباید سرمایه گذاری روی جوانان نیز فراموش شود.

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص نگاهش به تیم های نوجوانان و جوانان اظهار کرد: تیم زیر 14 سال ما امسال باید با 8 تیم آسیایی و در مسابقات آسیایی که در همدان برگزار می شود به میدان برود. این نشان می دهد ما سرمایه گذاری را از این رده شروع کره ایم. تیم 15 سال نیز که سال گذشته در مسابقات المپیک آسیایی دوم شد برنامه هایش را به شکل جدی پیگیری می کند و قرار است امسال در مسابقات المپیک نوجوانان جهان به میدان برود.

وی همچنین افزود: تیم زیر 17 سال هم برای کسب سهمیه مسابقات جهانی به میدان می رود. همچنین امیدواریم تیم جوانان بتواند طلسم حضور نیافتن این تیم در مسابقات جهانی را بشکند. همچنین تیم امید نیز با ترکیب کامل کار خود را آغاز خواهد کرد.

کفاشیان در پایان در مورد وضعیت تیم های فوتسال و فوتبال ساحلی گفت: خسوس کارش را با قدرت انجام خواهد تا تیم فوتسال به خوبی برای حضور در مسابقات آسیایی آماده شود همچنین تیم فوتبال ساحلی هم کارش را به شکل جدی پیگیری می کند./مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها