سه دزد مسلح که با ورود به مغازه‌های شهروندان شیرازی، با ایجاد رعب و وحشت، پس از سرقت آنها را زخمی می‌کردند، دستگیر شدند.
کد خبر: ۶۴۴۳۰۴

به گزارش جام‌جم، فرمانده انتظامی استان فارس دراین‌باره گفت: روز بیست‌و‌یکم دی امسال ماموران انتظامی در پی تماس مردمی از حمله مردان مسلح به پاساژی در یکی از محله‌های مرکزی شیراز اطلاع یافتند. با اعزام ماموران به محل و تحقیق از شاهدان معلوم شد، سه مرد که دونفرشان مسلح و دیگری چاقو داشته، وارد پاساژ شده و پس از تیراندازی هوایی و ایجاد رعب و وحشت، یکی از مغازه‌داران را زخمی کرده و قصد سرقت از مغازه‌اش را داشته‌اند که ناکام مانده و متواری شده‌اند.

سردار سیروس سجادیان افزود: با به دست آمدن تصاویر متهمان فراری از دوربین‌های مداربسته پاساژ، معلوم شد آنها از افراد شرور و سابقه‌داری هستند که به دلیل سرقت‌های مشابه از چندی پیش تحت تعقیب پلیس بوده‌اند.

وی یادآور شد: با جمع‌بندی اطلاعات، پاتوق‌های احتمالی متهمان فراری زیر نظر گرفته شد و چند روز پیش دو نفر از آنها در آبادان دستگیر شدند و نفر سوم نیز در یکی از محله‌های جنوبی شیراز به دام افتاد. متهمان با انتقال به پلیس آگاهی به جرایمشان اعتراف کردند و معلوم شد دو نفر از آنها با هم برادر هستند. سجادیان تصریح کرد: در مرحله بعدی تحقیقات مشخص شد، سارقان پس از ناکامی در حمله به مرد مغازه‌دار در پاساژ و سرقت ناموفق، دقایقی بعد وارد مغازه دوشهروند دیگر شیرازی شده و پس از زخمی کردن آنها، پول و اموال قیمتی و یک دستگاه موتور سیکلت سرقت کرده‌اند.

بنابراین گزارش، با صدور قرار قانونی برای متهمان، تحقیقات تکمیلی از آنها ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها