به دنبال مصاحبه سرمربی پرسپولیس در برنامه 90

حمله دوباره مجری تلویزیون به علی دایی/ عکس

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بچه‌ها به این نتیجه رسیدند که فقط ما مانده‌ایم و یک فرمانده که آن هم علی دایی است.
کد خبر: ۶۴۳۹۷۳
بنگر:  ما مانده‌ایم و فرمانده‌ای به نام  دایی

سایت جام جم ورزشی - محسن بنگر اظهار داشت: پس از اتفاقاتی که در چند روز گذشته افتاد امروز پروین آمد و خیال همه را راحت کرد. پروین به همه گفت بچه‌ها از پول خبری نیست و وزارت ورزش نیز قرار نیست پولی به ما بدهد من خودم هم پولی ندارم و عین شما هستم او با این حرف‌هایش خیال همه را راحت کرد.

وی افزود: پروین اعلام کرد اگر می‌خواهید تمرین کنید یا نکنید از پول خبری نیست اما بچه‌ها به این نتیجه رسیدند که فقط ما مانده‌ایم و یک فرمانده که آن هم علی دایی است، ما باید مثل یارانش باشیم و البته این بار با دفعه‌های دیگر فرق دارد چون خیال‌مان راحت است که پولی در کار نیست.

بنگر خاطرنشان کرد: به نظرم پروین حرف رک و راستی را زد، او گفت وزارت ورزش پول نمی‌دهد و هیچکس هم هوای ما را ندارد و هیچ شخصی و هیأت مدیره هم پولی ندارد بدهد به همین دلیل به نظرم بچه‌ها این تصمیم را گرفتند که حداقل ما پنج بازی را به خاطر دل خودمان و هواداران از دست ندهیم. بچه‌ها به این نتیجه رسیدند که باید فقط به خاطر پیراهن پرسپولیس در این پنج بازی به میدان برویم و به نظرم ما اگر پرقدرت در این پنج بازی به میدان برویم می‌توانیم خیلی از مسائل را ثابت کنیم.

مدافع قرمزپوشان خاطرنشان کرد: با این حرف‌ها امروز متوجه شدیم نه سرپرست داریم و نه وزیری داریم که دلش برای ما بسوزد و نه وزارتخانه‌ای داریم که برای ما برنامه‌ریزی داشته باشد، خودمان باید دل‌مان برای خودمان بسوزد و فقط باید به خاطر پیراهن قرمز و هواداران بازی کنیم چون قطعاً با این حرف‌ها خیلی‌ها متوجه شدند که خبری از حل مشکلات مالی نیست و باید همین‌طور کار را جلو ببریم اما من مطمئنم در این پنج بازی بچه‌ها آنقدر یکدل و هم‌قسم خواهند شد که هر سدی را از مقابل خود برمی‌دارند، فقط امیدوارم تنها امیدهای ما یعنی هواداران پشت و یار ما باشند، چون اگر آنها نبودند معلوم نبود چه اتفاقاتی برای تیم می‌افتد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
كیان
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
۰
۰
یه بازیكن درجه 5 كه انتظار داره بیت المالو بریزن به پاش . كم خوردی؟
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها