برخی معلمان برای پایه هفتم آموزش ندیده‌اند

مدیرکل آموزش متوسطه اول با بیان این‌که بسیاری از معلمان پایه هفتم بویژه در استان‌ها آموزش لازم را برای تدریس کتاب‌ها ندیده‌اند، گفت: گروه‌های آموزشی و مدرسان مجرب در این معاونت به حالت آماده باش درآمده‌اند تا به معلمان در استان‌های مختلف برای نحوه صحیح آموزش کتاب‌های جدیدالتالیف آموزش‌های لازم را ارائه کنند.
کد خبر: ۶۴۳۸۷۵

عظیم محبی با بیان این‌که برای نمونه از آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان با ما تماس گرفته و اعلام کردند 400 نفر از معلمان پایه هفتم دوره‌های لازم و تخصصی را برای تدریس کتاب‌های جدیدالتالیف ندیده‌اند، افزود: تابستان گذشته آموزش مدرسان برای تدریس به معلمان این پایه بخوبی انجام شد، اما متاسفانه و بر اساس تماس از استان‌های مختلف شاهد هستیم که بسیاری از معلمان پایه هفتم آموزش‌های لازم را برای نحوه تدریس کتاب‌ها ندیده‌اند که این کار کلاس درس را با مشکل مواجه خواهد کرد.

به گزارش مهر، وی درباره وجود معلمان مازاد در مقطع متوسطه اول نیز اظهار کرد: اکنون 50 هزار معلم مازاد با توجه به ساختار جدید نظام آموزشی و حذف پایه هشتم در سال تحصیلی جاری وجود دارد؛ حتی ما می‌دانیم که بسیاری از این معلمان در مدرسه حضور دارند، اما ساعت تدریس نداشته و فقط در دفتر می‌نشینند. از سوی دیگر در بسیاری از مناطق نیاز به حضور معلم است که باید ساز و کار لازم برای ساماندهی این نیرو فراهم شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها