امدادرسانی به 30 هزار مسافر زمستانی

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از امدادرسانی به 30 هزار نفر از مسافران زمستانی گرفتار در جاده‌ها و مسیرهای مواصلاتی سخت گذر و کوهستانی خبر داد.
کد خبر: ۶۴۳۴۲۶

پیرحسین کولیوند در گفت‌وگو با ایرنا با تشریح آخرین اقدامات انجام شده از سوی گروه‌های امدادرسان هلال احمر در 28 استان متاثر از برف، یخبندان و سرمای شدید گفت: این خدمات امدادی از دهم تا شانزدهم بهمن امسال از سوی گروه‌های امدادرسانی اعزام سریع در این استان‌های کشور انجام شده است.

وی توضیح داد: در مدت یادشده امدادگران توانستند با ارائه خدمات تخصصی اسکان اضطراری و موقت 6700 نفر از مسافران زمستانی را در پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای و شهری هلال احمر و مساجد بین راهی و پایگاه‌های راهداری اسکان دهند.

کولیوند تاکید کرد: با تلاش نیروهای امدادرسان 249 نفر از مصدومان و متاثرین از برف و سرما که 24 نفر از آنان زنان باردار بوده‌اند، به مراکز درمانی و بیمارستانی اعزام و 90 نفر دیگر از مصدومان نیز از سوی نیروهای امدادرسان در محل درمان سرپایی شدند.

به گفته این مقام مسئول، امدادرسانی به 3730 خودروی گرفتار و در راه مانده برف و کولاک از دیگر اقدامات انجام شده از سوی نیروهای امدادرسان هلال احمر در خدمات رسانی به مسافران زمستانی بوده است.

کولیوند از عموم مردم خواست در صورت قرار گرفتن در شرایط اضطراری عمومی و پیچیده حوادث یادشده با شماره 112 مرکز پاسخگویی اضطراری سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر تماس بگیرند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها