نحوه انتخاب مشمولان سبد کالا و توزیع آن همچنان با واکنش‌های منفی در جامعه مواجه است. از این رو مسئولانی که از تبعات اجرای کار‌شناسی نشده این طرح غافلگیر شده‌اند، هر روز خبری تازه در این باره اعلام می‌کنند. در تازه‌ترین خبر گفته شده جاماندگان از این طرح، دو سبد کالا می‌گیرند. جزئیات و نحوه دریافت آن را در ادامه بخوانید.
کد خبر: ۶۴۲۲۹۹

جام جم سرا: مجری طرح توزیع سبد کالا از در نظر گرفتن شماره ۷۰۰۷۹۹ برای دریافت و رسیدگی به اعتراضات مردمی خبر داد و گفت: کسانی که در مرحله دوم نامشان به سیستم اضافه می‌شود از هر دو سبد کالایی بهره‌مند می‌شوند.
بهمن حاج علی در واکنش به برخی انتقادات مبنی بر قرار نداشتن نام برخی از مشمولین سبد کالایی در سیستم‌های مراکز عرضه، گفت: ممکن است بروز این مشکل به دلیل نقص در دستگاه‌های pos فروشگاه باشد چرا به صورت طبیعی با توجه به درج کد ملی نباید این مشکل برای مشمولان وجود داشته باشد. البته طبیعی است در روزهای اول توزیع سبد کالایی مشکلاتی وجود داشته باشد به طور قطع در روزهای آتی بررسی و رفع خواهند شد.
وی با تأکید بر اینکه جامعه هدف از طرف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مشخص می‌شود، اضافه کرد: بر همین اساس هرگونه تغییر در این خصوص نیز باید از سوی این دستگاه به وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام شود تا تأمین منابع مالی و کالایی لازم برای آن صورت گیرد.
به گفته حاجعلی کسانی که بر اساس تجدیدنظر در مشمولین سبد کالایی در مرحله دوم نامشان در سامانه ثبت شود از سبد کالایی مرحله اول نیز بهره‌مند خواهند شد.
مجری طرح توزیع سبد کالایی با اشاره به استقبال گسترده مردم از مراکز عرضه، تأکید کرد: به طور قطع در صورت نیاز مدت زمان ۱۵ روزه دریافت سبد کالایی تمدید خواهد شد بر همین اساس بهتر است مردم به صورت تدریجی نسبت به دریافت سبد کالایی خود اقدام کنند.
وی خاطر نشان کرد: مردم همچنین می‌توانند تخلفات صنفی در بخش تامین و توزیع را با تماس به سامانه ۱۲۴ اطلاع دهند تا هرچه سریع‌تر مورد رسیدگی قرار گیرد.
به گفته مجری توزیع سبد کالایی همچنین شماره تماسی برای رفع مشکلات دستگاه‌های pos در اختیار مراکز عرضه در نظر گرفته و به فروشگاه‌ها اعلام شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
ارزو
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
۰
۰
باسلام ........باید دركارت پول باشد یانه
ارزو
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
۰
۰
باسلام ........باید دركارت پول باشد یانه
مجید
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
۰
۰
سلام ایا سبد كالا به همه تعلق میگیرد

نیازمندی ها