بی ظرفیتی آقایان باعث حاشیه سازی شد

اتهام به دایی: کارت به کارت شما یادتان رفت؟

مایلی کهن دوباره با حاشیه های همیشگی اش برگشته آن هم در شرایطی که پرسپولیس در کورس قهرمانی قرار دارد.
کد خبر: ۶۴۲۲۶۲
اتهام به دایی: کارت به کارت شما یادتان رفت؟

سایت جام جم ورزشی - محمد مایلی کهن مثل همیشه دوباره حملات سخت و سنگینی به علی دایی کرده  و باز هم او را مورد اتهامات گوناگونی قرار داده است. حرف های جدید مایلی کهن می تواند برای او بار حقوقی به همراه داشته باشد. حاشیه سازی او برای پرسپولیس در این برهه از لیگ خیلی بحث برانگیز است. در حال گزیده آخرین مصاحبه جنجالی او را که با فارس انجام داده  با هم می خوانیم:

*  در فصل جدید پرسپولیس هر آنچه را که می‌خواسته در اختیارش گذاشته شده و همه امکانات لازم برای کادرفنی این تیم فراهم شده است. مگر یک مربی از مدیرعاملش چه می‌خواهد؟ امکانات و بازیکنان مناسب، که اینها در اختیارش است. فکر می‌کنم پرسپولیس فقط رونالدو و مسی را در فصل جاری کم دارد. با این حال یکسری مسائل به وجود آمد که ناشی از عملکرد خود آقایان بود که در نهایت منجر به این شد که امروز پرسپولیس با وجود داشتن این همه مهره خوب، فوتبال خوبی ارائه نمی‌دهد.

*مثل همیشه فرافکنی‌هایی در این تیم صورت گرفت که از جمله آن می‌توان به این موضوع در خصوص داوری‌ها اشاره کرد. اگر واقعا بخواهیم نگاهی به بازی‌های گذشته و قضاوت‌هایی که انجام شده، بیاندازیم، شک نکنید که داوری‌ها در مجموع به ضرر پرسپولیس نبوده است. مواقعی داوران به نفع این تیم سوت زده‌اند و مواقعی هم به ضررش که در مجموع اگر بخواهیم حساب کنیم داوران در فصل جاری به سود پرسپولیس سوت زده‌اند.

*عدم داشتن ظرفیت باخت و فشارهایی که شکست برای تیم‌هایی مانند استقلال و پرسپولیس به وجود می‌آورد، باعث می‌شود که آقایان یک مقدار حاشیه برای خودشان ایجاد کنند. خصوصا پس از بازی با سپاهان در بازی رفت که پس از شکست بحث غش را پیش‌ آوردند.

*در سال‌هایی که آقایان در تیمی بودند که این تیم قهرمان هم شد نیز چنین مواردی از جمله کارت به کارت شدن و ... وجود داشته است. در همین تیم در همان سالی که قهرمان شد هم یک سری مسائل وجود داشته است که در این خصوص به موقع حرف خواهم زد.

*مخلص حاکم معزول هستم و دور از مردانگی می‌دانم که در مورد کسی که رفته است، صحبت کنم. اعتقاد دارم که رویانیان کارهای مثبت و خوبی انجام داده و در کنارش هم یک سری اشتباهات داشته است، ضمن اینکه هر روز هم استعفا می‌داد که این استعفاها بیشتر صوری بود و واقعیت نداشت.

*رویانیان خدمات زیادی انجام داد از آن طرف هم اشتباهات زیاد و فاحشی داشت که از جمله آنها می‌توان به بالا بردن نرخ بازیکن و مربی اشاره کرد که این کار هزینه زیادی را روی دوش فوتبال کشور و پرسپولیس گذاشت که این کار هم به خاطر عدم آگاهی او بود، البته هنوز مانده که بفهمیم پرسپولیس چقدر بدهی دارد، چراکه هنوز طلب مانوئل ژوزه به جایی نرسیده و همچنان یک سری مسائل این چنینی در راه است، هرچند که رویانیان یکی از نکات مثبت کاری‌اش این بود که نسبت به جامعه پیشکسوتان پرسپولیس عملکرد مثبتی داشت.

*یقین بدانید که اگر در این دنیا از هر دست بدهید از همان دست هم می‌‌گیرید. هر کاری که باعث آزردگی خاطر کسی شود و به ناحق باشد باید پاسخگو باشید و یقین بدانید که آه و ناله کسی که به ناحق او را اذیت کرده باشید، گریبانت را خواهد گرفت.

*در زمان رویانیان پرسپولیس رکوردهای زیادی را زد که یکی از آنها که تعداد مصاحبه‌های رویانیان بود، رکورد گینس را هم زد. از سوی دیگر پرسپولیس در یک زمان تبدیل به تیمی شده بود که راحت بازی‌ها را واگذار می‌کرد و تبدیل شده بود به پرسپولیس صفر چهار و متأسفانه کسی هم پاسخگو نبود و در آن روزها همیشه آینده را وعده می‌دادند. وجهه تیمی به آن بزرگی را به روز بدی انداختند و در کنارش نیز هزینه‌ها را بالا بردند.

*در سالی که استیلی سرمربی پرسپولیس و بنده مدیرفنی این تیم بودم و این تیم برای دیدار با شاهین بوشهر به بوشهر رفته بود، ببینید چه کسی مدیرعامل موقت شاهین بوشهر بود و برای اینکه آقایان به حمید استیلی لطمه وارد کنند و این تیم را تحت تأثیر قرار دهند، یادم می‌آید در ورزشگاه پلاکاردی زدند که روی آن نوشته بود «استیلی یادت باشه..فلانی سرورته».

*گل‌محمدی پسر خوب و نجیبی بود که در عین نجابت کارش را انجام می‌داد اما باز هم یقین بدانید که بعضی از این آقایان اجازه ندادند و دوباره فضاسازی را آغاز کردند در صورتی که در فینال جام حذفی هم پرسپولیس بازی خوبی را مقابل سپاهان به نمایش گذاشت. پرسپولیس در ضربات پنالتی باخت و آن بلا را سر گل‌محمدی آوردند و در نهایت منجر به این شد که اقایان به صورت خانوادگی وارد پرسپولیس شدند.

*شاید یک روزی دوباره اتوبان رفاقت من و پروین هم دوطرفه شود. وقتی پس از 8 سال جنگ ایران و عراق، امروز با این کشور به این سرعت رفیق و داداش شدیم، رفاقت من و پروین که جای خودش را دارد. امروز ما بیشترین رابطه را با عراق داریم در صورتی که بیشترین لطمات را از این کشور خوردیم.

*مگر کروش در ایران است؟ فکر می‌کردم هنوز در تعطیلات کریسمس به سر می‌برد. کمتر او را زیارت می‌کنم و زمانی هم که در ایران تشریف دارند، خواب هستند. آیا او بیدار شده است؟ من همیشه او را خواب آلود دیده‌ام. یک صحنه هم تلویزیون نشان داد که خواب بود. یک بازی هم که بالاجبار افتخار می‌دهد تا یک بازی لیگ را ببیند آن هم دیدیم که خواب بود و چرت می‌زد. او مگر بیدار است؟ کروش وقتی می‌بیند که شرایط به گونه ای است که همه باید برقصند دیگر اوضاع مشخص است دیگر!

*در مقدماتی جام جهانی 98 برای تمرین کردن زمین هم نداشتیم. جایی که استراحت می‌کردیم، در زمانی که شرایط خیلی خوب شده بود، اتاق‌ها در مجموعه انقلاب اتاق‌‌ها 8 نفره و 10 نفره بود. اما کروش به گونه‌ای رفتار کرده که از صفر تا صد در دست خودش است. کروش هم رئیس و دبیر فدراسیون است، هم سرپرست تیم ملی است و هم تدارکات و هم پزشک. او همه کار است و حتی لیدر هم است.

*نوع برخوردهای کروش با همه اهالی فوتبال ایران چه مربیان، چه جامعه مطبوعاتی و سایر اهالی فوتبال نامناسب است. او خیال می‌کند فقط او توانسته تیم ملی را به جام جهانی ببرد و به نوعی او شاخ غول را شکسته است.

*میانگین سنی تیم ملی خیلی بالاست و تیم ملی اگر بخواهد با همین نفرات در جام جهانی حاضر شود شک نکنید که نسبت به سه دوره گذشته نتایج بدتر خواهد بود. ما غیر از این نفرات باز هم بازیکنان دیگری داریم البته اگر دیده شوند. الان در فولاد نفرات فوق العاده خوبی داریم که باید دیده شوند.

*کروش اشتباهی آمده است. اینجا کشور بزرگی است که آدم‌های بزرگی را هم در تمام زمینه‌ها داشته است و او نباید کشور ما را با کشور خودش مقایسه کند. آقای کروش اینجا ایران است و موزامبیک نیست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۶
كیان
United States
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
۰
۰
بیچاره.. دلم به حالش سوخت چقدر با خودش درگیره
كیهان
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
۰
۰
یكی به این آقای به ظاهر محترم بگوید شما كجای فوتبال ایران هستی، با چه تیمی قهرمان شدی یا جه تیمی را موفق كردی كه حالا از هر دری صحبت می كنی.این یك واقعیت هست كه:آن كسی كه بیشتر حرف می زند كمتر فكر می كند.برات متاسفم.برو یه كمی مرد شو و كمتر پشت سر دیگران حرف بزن
كیوان
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
۰
۰
باز دوباره ایشون بدون تیم شدند و مشغول حمله به دیگران. خودشون یك روز در زمان بدون تیم بودن گفتند كه به من تیم بدهید تا علیه كسی حرف نزنم!!
حمید آبی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
۰
۰
آقای كیهان حالا نه اینكه به قلعه نوئی با اینهمه قهرمانی احترام می گذارید از این آقا انتقاد می كنید البته با این جمله كه زیاد حرف مفت میزنه موافقم!
كیهان
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
۰
۰
حمید آبی عزیز اولا اگرچه من قرمز تمام هستم ولی به آقای قلعه نویی به عنوان یكی از بهترین مربیان ایران احترام میذارم ولی نكته مهم اینجاست كه آقای قلعه نویی اصلا حرف مفت پشت سر كسی نمیزنه ولی این آقا هر چند روز یكبار شروع به جو سازی میكنه جدیدترین مصاحبه اش در مورد بوكس هست آیا میدانی؟
مینا
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
۰
۰
دوستان عزیز یادتون نره كه مایلی كهن بود كه با كمترین هزینه تیم رو برد جام جهانی
بدون جنگ و دعوا
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها