سه متهم سابقه‌دار که شبانه به منازل شهروندان مقیم آبیک دستبرد می‌زدند، در یکی از سرقت‌ها پس از پختن شام در خانه یکی از مالباخته‌ها و استراحت کافی، هنگام فرار دبه ترشی صاحبخانه را هم دزدیدند.
کد خبر: ۶۴۲۱۰۹

به گزارش جام‌جم، جواد یاوری، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک در این باره گفت: چندی پیش مردی با حضور در دادسرا، از سرقت اموال خانه‌اش خبرداد. با تشکیل پرونده و به دستور قضایی، تحقیقات پلیس آگاهی در این باره آغاز و معلوم شد سارقان شبانه با دیلم قفل در خانه را تخریب و بخشی از اثاثیه را همراه پول و طلا و دیگر اموال قیمتی شاکی سرقت کرده‌اند.

وی افزود: درحالی که تحقیق ادامه داشت، افراد دیگری نیز با حضور در پلیس آگاهی، از سرقت منازلشان  شکایت کردند. ماموران انتظامی با بررسی منازل مالباختگان، متوجه شدند این دزدی‌ها به یک شیوه انجام شده و به نظر می‌رسد دزدها سابقه‌دار هستند. دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک یادآور شد: در ادامه ماموران با بررسی آلبوم مجرمان حرفه‌ای متوجه شدند، سه دزد حرفه‌ای بتازگی از زندان آزاد شده‌اند و شیوه سرقت آنها با سرقت‌های اخیر، مطابقت دارد.

یاوری تصریح کرد: این سه متهم سابقه‌دار چند روز پیش دستگیر شدند و با انتقال به پلیس آگاهی، به سرقت از منازل شهروندان مقیم آبیک اعتراف کردند.

در تحقیق از متهمان معلوم شد آنها با شناسایی خانه‌های مردم و اطمینان از نبود صاحبخانه‌ها در منازلشان، قفل در خانه‌ها را تخریب و پول، طلا و اموال قیمتی را سرقت می‌کردند.

در مرحله بعدی تحقیقات متهمان گفتند حتی در جریان یکی از سرقت‌هایشان، شب را در محل سرقت استراحت کرده و برای خود شام پخته‌اند و صبح نیز علاوه بر اموال صاحبخانه، یک دبه ترشی هم سرقت کرده‌اند.

 بنابراین گزارش، در پی اعتراف متهمان و صدور قرار قانونی برای آنها، تحقیقات تکمیلی برای مشخص شدن دیگر جرایمشان و کشف اموال سرقتی و همچنین دستگیری مالخر‌ها ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها