فرمانده انتظامی تهران بزرگ خبر داد:

دستگیری ۱۰۱ نفر از اراذل و اوباش پایتخت

رئیس پلیس تهران بزرگ خبر داد:

دستگیری 52 کیف قاپ و زورگیر پایتخت

رئیس پلیس تهران بزرگ از دستگیری 52 زورگیر و کیف قاپ در عملیات شبانه ماموران پلیس آگاهی خبر داد.
کد خبر: ۶۴۱۸۰۴
دستگیری 52 کیف قاپ و زورگیر پایتخت

سردار حسین ساجدی نیا امروز یکشنبه با حضور در پلیس آگاهی تهران گفت: شب گذشته ماموران پلیس آگاهی با اجرای طرح ویژه ای اقدام به برخورد با سارقان، کیف قاپ و زورگیران کردند.

رئیس پلیس تهران بزرگ افزود: در این رابطه، 52 نفر از مجرمان شناسایی و دستگیر شدند.

وی با اعلام اینکه این افراد اقدام به سرقت خودرو و زورگیری در قالب مسافربر می کردند، افزود: محدوده فعالیت این مجرمان از جنوب غرب و مرکز تهران بود. این در حالی است که 40 درصد دستگیری های طرح اخیر از طریق فیلم و عکس انجام شده و مستندات لازم در اختیار پلیس است.

رئیس پلیس تهران با اشاره به فعالیت کمیسیون پیشگیری از جرم در پایتخت، اظهار کرد: پلیس به همراه مرجع قضایی در این کمیسیون موارد ویژه را مطرح و در رابطه با آن تصمیم گیری می شود.

سردار ساجدی نیا با بیان اینکه امسال نیز همانند گذشته را مرجع قضایی درخواست می کنیم که در روزهای پایانی سال و ایام نوروز به مجرمان مرخصی ندهد، تاکید کرد: هر ساله این درخواست از سوی پلیس مطرح می شود که دستگاه قضایی نیز همکاری خوبی با ما دارد.

وی از اجرای طرح ویژه برخورد با سارقان و کیف قاپان در ماه پایانی سال خبر داد و افزود: تا پایان سال طرح های ویژه برخورد با سارقان و کیف قاپان در پایتخت اجرا می شود ضمن اینکه گشت های محسوس و نامحسوس پلیس در مرکز شهر، مراکز خرید، ترمینال ها، مترو و اماکن عمومی افزایش می یابد.

رئیس پلیس تهران در خصوص وضعیت پلیس 110 تهران با اعلام اینکه هم اکنون حضور زیر 10 دقیقه است، گفت: دو سال است که پلیس 110 در پایتخت از کلانتری ها جدا شده است و اپراتورها سه برابر شده و دیگر کسی پشت خط نمی ماند.

سردار ساجدی نیا افزود: شکایت ها از پلیس 110 به حداقل رسیده و گشت موتوری نیز در سطح شهر راه اندازی شده است. اگرچه با توجه به وضعیت منطقه ممکن است زمان رسیدگی تا 10 دقیقه افزایش یابد.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها