ارتباط با هیچ یک از سه روش اطلاع رسانی که وزارت صنعت، معدن و تجارت برای اطلاع مردم از تعلق گرفتن یا شامل نشدن دریافت سبد کالا اعلام کرده، ممکن نیست و به نظر می‌رسد سه راه ارتباطی سامانه پیامکی، وبسایت و تلفن گویای شبانه روزی از کار افتاده است!
کد خبر: ۶۴۱۴۴۶

جام جم سرا: در ساعت ۱۴ امروز علاوه بر آن که نه وبسایت باز می‌شود و نه پاسخ پیامک می‌رسد، تلفن گویای ۱۲۴ که برای تماس در صورت وجود هر گونه مشکل اعلام شده بود نیز گویا به مشکل برخورده و متناوباً بوق اشغال می‌زند!
در خبر دیگری که فارس نیز از همین موضوع منتشر کرده گزارش شده: روز گذشته وزارت صنعت، معدن و تجارت سامانه پیامکی ۵۰۰۰۴۹۹ را برای اطلاع مردم از نحوه دریافت یا عدم دریافت سبد کالایی اعلام کرد. دیروز اعتراضات فراوانی از سوی مردم در خصوص نحوه توزیع و همچنین بی‌عدالتی در توزیع سبد کالا صورت گرفت و از صبح امروز سامانه پیامکی سبد کالا فعال نیست و افرادی که پیامک به این سامانه ارسال می‌کنند هیچ پاسخی دریافت نمی‌کنند. پیش‌تر نیز وزارت صنعت سامانه اینترنتی را اعلام کرده بود که با اشکال مواجه بوده و کار نمی‌کرد.
بر اساس آنچه فارس منتشر کرده، به نظر می‌رسد برنامه‌ریزی مناسبی برای سبد کالا صورت نگرفته است و در مسیر اجرای این طرح اشکالات فراوانی وجود دارد. آن هم در حالی که سبد کالا قرار است از صبح فردا بین افراد مشمول و از طریق فروشگاه‌های منتخب توزیع شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
محمد عابدی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
۰
۰
با سلا م

احتراما اینجانبان كارگران بخش خصوصی شركت مخابرات استان كردستان مخابرات سقز با و جود در یافت حد اقل دستمزد كارگری در ردیف دریافت سبد كالای حمایتی قرار نگرفته ایم در حالی كه تمام كارمندان اداره مخابرات با داشتن حقوق بالا ی 2میلیون تومانی هم شامل این سبد كالا قرار گرفته اند لذا خواهشمند است در این خصوص اقدام فرمائید لیست كارگران به شرح زیر می باشد
1 -انور یوسفی 2-صدیق مردانی 3علی نصرتی4-سعید ندائی5 -شورش جهان بین 6-اقبال برونوس 7- وفا عائلی 8-توفیق احمدی9-ناصر صادقی

نیازمندی ها