رفتگر امانتدار، ‌چک میلیونی را به صاحبش برگرداند

رفتگر امانتدار در رفسنجان هنگام کار ده میلیون تومان چک حامل پیدا کرد و آن را به صاحبش بازگرداند.
کد خبر: ۶۴۰۳۷۲

به گزارش پایگاه خبری پلیس، نادر حسن‌پور، رفتگر دقایقی پس از آغاز به کارش یک کیسه نایلونی را در کنار جدول خیابان می‌بیند و پس از بررسی، متوجه تعدادی چک در داخل آن می‌شود.

وی دراین‌باره گفت: با مشاهده تعداد زیادی چک و نوار کوچک که مخصوص دوربین فیلمبرداری است همراه تعدادی کارت شارژ و مموری گوشی تلفن همراه، بلافاصله در کیسه را بستم و چون دفتر آستان قدس در نزدیکی محل کارم بود، آن را به نگهبانی دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی تحویل دادم. علی سعدلوپاریزی، مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس در باره چگونگی شناسایی صاحب چک‌ها و لوازم گمشده، گفت: حدود 50 فقره چک در کیسه نایلونی بود که با توجه به رسید بانکی، صاحب اموال را شناسایی کردیم و متوجه شدیم این چک‌ها و لوازم از مغازه وی سرقت شده است.

مهدی احمدیان، صاحب چک‌ها نیز در این باره گفت: دو شب پیش مغازه‌ام را دزد زد و همه اموال باارزشم را سرقت کرد. وی که در روستای هرمزآباد رفسنجان مغازه فروش تلفن همراه دارد، افزود: حدود 60 فقره چک به ارزش بیش از یکصد میلیون ریال که همه در وجه حامل بود و یک میلیون تومان وجه نقد، تعداد زیادی مموری گوشی تلفن همراه و کارت سوخت از مغازه‌ام سرقت شده بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها