نجات جان کارگر مدفون شده در زیر چند تن ماسه

یک کارگر ساختمانی که در میان چندین تن ماسه فرو رفته وگرفتار شده بود با کمک آتش نشانان از مرگ حتمی نجات پیدا کرد.
کد خبر: ۶۳۸۵۶۵
نجات جان کارگر مدفون شده در زیر چند تن ماسه

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از سازمان آتش‌نشانی تهران، بعد از ظهر دیروز در پی تماس شهروندان با سامانه 125 و اعلام بروز این حادثه، بلافاصله نجاتگران ایستگاه 59 در ساعت14:00 به محل حادثه در شهریار، سعید آباد، شهرک در حال ساخت مهستان اعزام شدند.
اکبر اصالتی افسر آماده منطقه چهار عملیات سازمان آتش نشانی تهران که بهمراه نجاتگران در محل حادثه حضور یافته بود در این خصوص گفت: کارگر 24 ساله ای بنام رضا- الف دریک پروژه ساختمانی درشهرک در حال ساخت مهستان با دستگاه بتن ساز(بچینگ) مشغول کار بود که ناگهان در میان ماسه ها فرو رفت بنحوی که فقط قسمتی از سر و بینی وی از ماسه ها بیرون ماند.
وی در مورد نحوه عملیات نجاتگران گفت: با توجه به ریزش مداوم ماسه ها واینکه احتمال داشت با کوچکترین لرزش وحرکت اضافی، ماسه ها به حرکت در آمده و فرد را مدفون سازد، نجاتگران آتش نشانی بلافاصله دریک عملیات دقیق و سنجیده، با استفاده از ا لواربه آرامی اقدام به ایمن سازی محل کردند.
اصالتی ادامه داد: آتش نشانان سرانجام پس از ساعتها تلاش و برداشتن ماسه ها از اطراف این شخص موفق شدند که این کارگر را صحیح و سالم و بدون کوچکترین آسیبی از میان ماسه ها آزاد کرده و از مرگ حتمی نجات دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها