در حادثه آتش سوزی یک کارگاه تولیدی ،25 نفر از میان شعله​های آتش نجات یافتند

2 کارگر زن از طبقه پنجم پایین پریدند

در پی آتش‌سوزی در یک کارگاه تولیدی در خیابان جمهوری، دو زن خود را از پنجره طبقه پنجم این ساختمان پایین انداختند.
کد خبر: ۶۳۷۰۷۰

به گزارش سازمان آتش‌نشانی، سیدجلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی در این‌باره گفت: حوالی ظهر دیروز، آتش‌سوزی یک ساختمان در خیابان جمهوری، تقاطع ابوریحان به سامانه 125 اطلاع داده شد.

وی افزود: پس از حضور عوامل آتش‌نشانی در محل حادثه، مشاهده شد طبقه پنجم این ساختمان که یک کارگاه تولید پوشاک و انبار است، آتش گرفته است.

ملکی خاطرنشان کرد: هنگام حضور آتش‌نشانان در محل، دو زن که از کارگران این واحد تولیدی بودند، از پنجره آویزان شده و قصد پرتاب به پایین داشتند که متاسفانه با وجود هشدارهای آتش‌نشانان، خود را به پایین انداختند و جانشان را از دست دادند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران یادآور شد: در این حادثه 25 نفر که میان شعله‌های آتش محبوس بودند، نجات یافتند.

وی با اشاره به تحویل این افراد به عوامل اورژانس، خاطرنشان کرد: سه نفر از آتش‌نشانان نیز در این حادثه مصدوم و به مراکز درمانی منتقل شدند.

سقوط کارگر جوان از ارتفاع 20 متری

در خبر دیـــگری، بی‌احتیاطی هنگام کار، باعث سقوط کارگر جوان از روی داربست ساختمان در حال‌ساخت شد.

در پی تماس کارگران یک ساختمان نیمه‌کاره با سامانه 125 مبنی بر سقوط کارگر جوان از ارتفاع، آتش‌نشانان ایستگاه 11 تهران به محل حادثه اعزام شدند.

با حضور آتش‌نشانان در محل معلوم شد کارگر جوانی هنگام پایین آمدن از پله‌هایی که با داربست‌های ساختمانی ساخته شده بود، از طبقه همکف به عمق 20 متـری زیر ساختمان سقوط کرده و بشدت زخمی شده است.

آتش‌نشانان با به‌کارگیری تجهیزات و ابزار نجات، کارگر بیست و شش ساله را از محل خارج کرده و تحویل امدادگران اورژانس دادند.

کارشناسان سازمان آتش‌نشانی همواره به کارگران ساختمان توصیه می‌کنند با به‌کارگیری وسایل ایمن و استاندارد، در حفظ جان خود و دیگران کوشا باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها