کرش: برای صعود به یک هشتم نهایی تلاش خواهیم کرد

سرمربی تیم ملی فوتبال تاکید کرد، شاگردانش برای کسب بهترین نتیجه در جام‌جهانی و صعود به مرحله یک‌هشتم نهایی تلاش خواهند کرد، حتی اگر این کار نشدنی و دور از ذهن باشد.
کد خبر: ۶۳۶۶۴۶

کارلوس کرش در گفت‌وگو با خبرگزاری فرانسه درباره شرایط تیم ملی ایران در جام‌جهانی و شانس این تیم برای صعود به مرحله یک‌هشتم نهایی، گفت: به هر حال ما باید برای این هدف تلاش کنیم حتی اگر غیرقابل باور باشد.

کرش با ابراز نارضایتی از روند آماده‌سازی تیم ملی، گفت: شش ماه را از دست داده‌ایم و هیچ کاری نکرده‌ایم، امیدواریم بتوانیم راه‌حلی برای مشکل پیدا کنیم هر چند اکنون هیچ برنامه روشنی وجود ندارد. وی با بیان این‌که تعصب ایران به فوتبال می‌تواند به تیم ملی ایران در جام‌جهانی کمک کند، افزود: فوتبال در خون و روح مردم ایران است. نیازی نیست که در اینجا از طریق بازاریابی و کارهای تجاری مردم را به سمت فوتبال تشویق کنیم. تصور کنید اگر امکاناتی که در قطر وجود دارد در اختیار فوتبال ایران بود، چه چیزهایی به دست می‌آمد. این فوق‌العاده است که با این امکانات کم، فدراسیون فوتبال ایران این همه دستاورد داشته است.

به گزارش ایسنا، سرمربی تیم ملی فوتبال درباره دیدار با آرژانتین، گفت: در شرایط عادی و برای یک بازی دوستانه باید میلیون‌ها دلار بپردازید تا بتوانید مقابل آرژانتین بازی کنید، اما بازیکنان من با تلاششان و صعود به جام‌جهانی این کار را شدنی کردند. این فرصتی بسیار عالی است که ما در مقابل تیمی بازی می‌کنیم که بازیکنی نظیر مسی دارد.

سرمربی تیم ملی ایران درباره اقداماتش برای حضور بازیکنان مهاجر در تیم ملی ایران و انتقادهایی که نسبت به این تصمیم مطرح شده است، گفت: ما نمی‌توانیم بدون داشتن تجربه بین‌المللی تیمی باشیم که بتواند با حریفان رقابت کند.

تنها چیزی که در اینجا شبیه فوتبال حرفه‌ای است گرفتن حقوق آخر ماه توسط بازیکنان است، با این حال تعهدات من به مردم ایران آنها را خوشحال می‌کند.

این جام‌جهانی ماست، زمانی است که باید به دنیا بگوییم ایران کشوری فوتبالی است.وی درباره آینده‌اش و پیشنهادهایی که به او رسیده نیز فقط به این جمله اکتفا کرد که تمام فکر و ذکرش حضور ایران در جام‌جهانی است و قراردادش تا سی‌ام جولای 2014 با فدراسیون فوتبال ایران اعتبار دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها