نمازی با تیم ملی و کی‌روش شناخته شد

کفاشیان: ماتیوس کی هست؟!

این موضوع می‌تواند موجب آسیب رساندن به تیم ملی شود.
کد خبر: ۶۳۵۶۷۱

علی کفاشیان که در نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک شرکت کرده بود، پس از پایان این نشست در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر این که وضعیت اسپانسر تیم ملی به کجا رسید؟ اظهار کرد: به اسپانسر تیم ملی تا سی‌ام دی ماه وقت داده‌ایم که مبلغ عقب افتاده را پرداخت کند که آنها البته گفتند 100 درصد تا آخر دی ماه این مبلغ را پرداخت خواهیم کرد. اما اگر این امر محقق نشد توضیحات آنها را می‌شنویم و آن را در هیات رییسه فدراسیون فوتبال مطرح می‌کنیم تا در این باره تصمیم‌گیری شود.

 

رییس فدراسیون فوتبال در پاسخ به سوال دیگر مبنی بر این که در صورتی که با این اسپانسر قطع همکاری کنید آیا جایگزین مناسبی دارید یا خیر ؟ گفت: البته به صورت شفاهی خیلی‌ها اعلام آمادگی می کنند، ولی در عمل اسپانسری نیست. این موضوع باید هر چه زودتر حل شود. کما این که در حال حاضر نیز با مشکلات زیادی روبرو هستیم و این می‌تواند بر عملکرد تیم ملی در جام جهانی 2014 برزیل تاثیرگذار باشد.

 

وی درباره مشاجرات اخیر میان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در آستانه داربی و اقدام به بیانیه نویسی توسط آنها گفت: این کار خیلی بدی است که در این چند سال مانند آن اتفاق نیفتاده است. ما در هفته‌ "وحدت" قرار داریم و باید این دو باشگاه وحدت خود را حفظ کنند و به مردم استرس وارد نکنند، چرا که مردم دوست دارند بازی خوب و زیبایی را مشاهده کنند. مدیران عامل دو باشگاه استقلال و پرسپولیس باید صحبت علیه یکدیگر را ترک کنند.

 

کفاشیان در پاسخ به سوال ایسنا مبنی بر این که نظرتان راجع به رفتن جواد نکونام از باشگاه استقلال به تیم الکویت کویت چیست؟ گفت: من به هیچ عنوان از این موضوع راضی نیستم. مشکلات مالی که در باشگاه‌ها به وجود آمده باعث شد امثال مجتبی جباری، پژمان منتظری و جواد نکونام از استقلال بروند و آنهایی هم که حضور دارند انگیزه خود را به نوعی از دست داده‌اند . باشگاه‌ها مشکلات عدیده‌ای دارند که در رفتن بازیکنان این تیم ها نقش بسزایی دارد. البته این قضیه می‌تواند به بازیکنان تیم ملی آسیب بزند.

 

رییس فدراسیون فوتبال درباره اقدام روزنامه‌ "پیروزی" مبنی بر چاپ عکس دو تن از بازیکنان استقلال که در حال قلیان کشیدن هستند، گفت: من باید تحقیق کنم و ببینم که قلیان پکی چند است! (با خنده).

 

وی در پاسخ به سوال ایسنا مبنی بر ناراحتی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از نام بردن صادقیان و مسلمان که به جرم قلیان کشیدن که 100 درصد ثابت نشده است و هم‌چنین حکم محرومیت‌ آنها، گفت: ما حکم رسمی در این باره نداده‌ایم و در حال انجام تحقیق هستیم. اما ورزشکارانی که مقررات را رعایت نمی‌کنند و در حین اردو و یا پیش از آن در چنین مجالسی حضور می یابند قطعاً در دعوت آنها در تیم ملی تجدید نظر خواهد شد و از باشگاه‌ها می‌خواهیم مسائل اخلاقی را به دقت رعایت کند.

 

رییس فدراسیون فوتبال در پاسخ به سوال دیگر ایسنا که آیا تکلیف کارلوس کروش برای ماندن در تیم ملی ایران پس از جام جهانی 2014 برزیل مشخص شده است یا خیر؟ گفت: او باید نظر خود را در این باره اعلام کند و ما به کارلوس کروش اعلام ‌کرده‌ایم که نظر و شرایط خود را برای حضور چهار ساله آتی در تیم ملی ایران اعلام کند، چرا که ما به دنبال این هستیم که او را برای چهار سال آینده نگه داریم. قرار شد که کروش نظر خود را در این باره بدهد تا ما تصمیم خود را بگیریم.

 

عضو هیات اجرایی کمیته ملی المپیک هم‌چنین در پاسخ به این سوال که چقدر شانس دارید که در انتخابات این کمیته‌ رای بیاورید؟ گفت: من برای هیات اجرایی و نایب رییسی کاندید شده‌ام و هر کدام که شد در آن مشغول به فعالیت می شوم که امیدوارم این اتفاق بیفتد.

 

وی درباره نشست خود با وزیر ورزش و جوانان نیز گفت: ایشان اعلام کرده‌اند که از تیم ملی و بازیکنان حمایت می‌کنند که این باعث بالا رفتن روحیه ما شد.

 

کفاشیان درباره تصویب بودجه فدراسیون فوتبال گفت: مجمع سال آینده برگزار می‌شود و بودجه و عملکرد ما کاملا مشخص است. اما منابع بودجه فدراسیون کاملا مشخص نیست که از چه محل‌هایی باید باشد و آنچه که مهم است این است که حسابرسی فدراسیون را به طور دقیق به مجمع ارائه ‌کرده‌ایم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها