افزایش مدارس بنیاد برکت در استان مرکزی

شمار مدارس ساخته شده توسط بنیاد برکت در روستاها و مناطق محروم استان مرکزی به چهار مدرسه خواهد رسید.
کد خبر: ۶۳۵۵۶۲
افزایش مدارس بنیاد برکت در استان مرکزی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی بنیاد برکت، بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در راستای سیاست‌های تبیین شده توسط رهبر معظم انقلاب، تاکنون سه مدرسه در مناطق کمتر توسعه یافته استان مرکزی ساخته است.

در حال حاضر فرزندان روستایی در روستاهای شهرستان‌های خمین و ساوه در مدارس بنیاد برکت تحصیل می کنند و از نعمت آموزشی این مدارس برخوردار هستند.

این مدارس شامل 37 کلاس درس هستند و در مقاطع ابتدایی و راهنمایی متوسطه پذیرای دانش آموزان این مناطق هستند.

بنیاد برکت در همین حال قصد دارد یک مدرسه سه کلاسه دیگر در روستای قدمگاه شازند برای دانش آموزان مقطع ابتدایی تاسیس کند.

کل اعتباراتی که بنیاد برکت در حوزه مدرسه سازی در مناطق محروم استان مرکزی، متعهد شده است مبلغ 23 میلیارد و 350 میلیون ریال است.

رهبر معظم انقلاب به مسئولان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) توصیه فرمودند بنیاد برکت یکهزار مدرسه در روستاها و مناطق محروم کشور تاسیس کند، جمله‌ای که محرک بنیاد برکت در توسعه خدمات زیربنایی در مناطق کمتر توسعه یافته کشور است.

بنیاد برکت در سال های گذشته با جدیت این رهنمود را براساس ساخت استاندارد ترین اماکن آموزشی در مناطق کمتر توسعه یافته، دنبال کرده است.

بنیاد برکت علاوه بر تحویل 231 مدرسه با 1000 کلاس درس در نقاط مختلف و محروم کشور، درحال ساخت 178 مدرسه در سایر روستاها و مناطق محروم است تا امکان تحصیل در شرایط مناسب برای فرزندان مناطق محروم کشور فراهم شود.

این مدارس جدید شامل 746 کلاس درس است که با ایمن ترین و بهترین استانداردهای اماکن آموزشی ساخته خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها