مرد شیطان‌صفت که در پوشش مسافربر، زنان را ربوده و مورد آزار و اذیت قرار می‌داد، با تیزهوشی یکی از طعمه‌هایش شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۶۳۵۴۷۸

به گزارش پلیس آگاهی تهران، چهاردهم دی امسال زن جوانی با مراجعه به دادسرای جنایی از راننده یک دستگاه خودروی سواری به اتهام ربودن وی شکایت و ادعا کرد این شخص قصد آزار و اذیت او را داشته است.

در پی این شکایت، پرونده‌ای تشکیل و به دستور قاضی هاشمیان، بازپرس شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی تهران به اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران ارجاع شد.

شاکی در تحقیقات گفت: سیزدهم دی پس از خروج از ایستگاه متروی گلبرگ، سوار یک دستگاه خودروی پژو شدم که آرم و علائم شبیه آژانس روی آن نصب شده بود .

وی افزود: پس از طی مسافتی ناگهان راننده مسیر خود را به سمت اتوبان امام علی(ع) تغییر داد و درهای خودرو را نیز قفل کرد. او با یک اسپری اشک‌آور مرا تهدید کرده و پس از ورود به یک خیابان فرعی در اتوبان امام علی (ع)، قصد آزار و اذیت مرا داشت که در یک لحظه با هل دادن وی به عقب، موقعیتی برایم ایجاد شد که توانستم فرار کنم.

خود را به اتوبان رسانده و جلوی یک تاکسی را گرفتم و از راننده آن خواستم مرا به منزل برساند .

با اطلاعات ارائه شده از سوی شاکی درباره شماره پلاک خودرو، بلافاصله یک دستگاه خودروی پرشیای نقره‌ای و مالک آن که جوانی به نام دانیال بیست‌ساله بود، شناسایی شد و شاکی پس از مشاهده تصاویر این شخص، وی را به عنوان متهم معرفی کرد. در ادامه محل سکونت دانیال شناسایی و وی صبح شانزدهم دی دستگیر و خودرویش نیز توقیف شد.

با اعتراف متهم در ارتباط با اقدام به آزار و اذیت شاکی پرونده، وی به یک فقره آدم‌ربایی به شیوه مشابه و آزار و اذیت یک زن جوان نیز اعتراف کرد که موارد مشابه بررسی و پرونده دومین شاکی، در کلانتری 137 نصر شناسایی و به اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارسال شد.

دومین شاکی نیز پس از حضور در اداره یازدهم و شناسایی متهم، عنوان کرد: غروب روز پانزدهم دی در خیابان سلیمان‌خاطر به عنوان مسافر سوار یک خودرو شدم که پس از طی مسافتی، ناگهان راننده به سمت بزرگراه کردستان تغییر مسیر داد و با تهدید چاقو مرا مورد آزار و اذیت قرار داد و سپس مرا از خودروی در حال حرکت به بیرون انداخت.

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی‌زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ در این باره گفت: در پی شناسایی متهم از سوی دو شاکی پرونده و اعتراف او به ارتکاب جرم، قرار بازداشت موقت وی و نیز دستور انتشار تصویر متهم بدون پوشش از سوی مقام قضایی صادر شده است.

از شاکیان احتمالی پرونده که موفق به شناسایی تصویر متهم شده‌اند، دعوت می‌شود برای طرح و پیگیری شکایت خود به اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها