باز هم احترام به ورزشکار باب شد

اگر برادرم بازنگردد کسب طلای اینچوان بعید است

اگر برادرم به تیم ملی بازنگردد، کسب طلای بازی های آسیایی اینچوان بعید خواهد بود.
کد خبر: ۶۳۵۲۵۰
اگر برادرم بازنگردد کسب طلای اینچوان بعید است

محمود پراش رکابزن تیم ملی سرعت ایران  و دارنده مدال بازی های آسیایی در گفت و گو با جام جم ورزشی عنوان کرد: تمرینات بدنسازی خود را زیر نظر پدرم در تهران دنبال می کنم تا خود را برای مسابقات آینده آماده کنم.

وی در خصوص آمدن مربی خارجی برای تیم ملی پیست عنوان کرد: هنوز رایزنی های فدراسیون برای به توافق رسیدن به مربی خارجی ادامه دارد. فکر می کنم تا اواسط بهن ماه مربی به ایران بیاید.

پراش با اشاره به مسابقات فصل گذشته باشگاهی و حضورش در تیم پیشگامان یزد، تصریح کرد: در دوچرخه سواری برای اولین بار است که می بینم یک تیم باشگاهی به موقع پرداخت دارد، به علاوه توانست نام خود را در سطح تیم های کنتینانتال ثبت کند.

رکابزن تیم ملی گفت: در قالب همین تیم توانستیم در مسابقات مالزی، تایلند و مسکو شرکت کنیم. همچنین در جام باشگاههای آسیا در هند نیز رقابت کردیم.

پراش در خصوص بازی های آسیایی اینچوان کره جنوبی عنوان کرد: در صورتی که برادرم به تیم ملی بازگردد، مدال طلای تیم اسپرینت برای ایران قطعی خواهد بود، چرا که نفرات بعد از وی از نظر زمانی فاصله زیادی دارند.

رکابزن تیم ملی در خصوص احتمال بازگشت برادرش به تیم ملی با توجه به محرومیت 8 ساله عنوان کرد: تلاش خود را برای اثبات اشتباه رخ داد در خصوص دوپینگ برادرم ادامه می دهیم.

پراش در مورد مدیریت فدراسیون دوچرخه سواری گفت: می توانم بگویم حداقل احترام به ورزشکار باز هم در فدراسیون باب شده است.

    

       

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها