سایت استقلال سوت آغاز شهرآورد را زودتر زد

جنگ سایبری پیش از داربی!

درخواست پیشکسوت پاس برای بازگرداندن این باشگاه به تهران

قول می دهیم به پاس کاری نداشته باشیم

پاس به تهران برمی گردد؟ تمام پیشکسوتان این باشگاه نهایت تلاش خود را می کنند تا این اتفاق بیفتد، اما این تصمیم در اختیار آنها نیست.
کد خبر: ۶۳۴۸۶۹
قول می دهیم به پاس کاری نداشته باشیم

سایت جام جم ورزشی- حسین کازرانی یکی از قدیمی ترین پیشکسوتان باشگاه پاس است که از سال 1348 تا  1359 در این باشگاه بازی کرد. او در زمان انتقال بحث برانگیز باشگاه پاس به همدان به همراه دیگر بازیکنان قدیمی باشگاه طومار امضا کرده و نامه ها نوشتند که البته هیچ کدام به کار نیامد. در حالی که زمزمه های بازگشت پاس به تهران شنیده می شود کازرانی یکی از موافقان این اتفاق است. وی در این باره به سایت جام جم ورزشی گفت: اگر مدیرعامل باشگاه پاس تغییر کند آنگاه می توانیم امیدوار باشیم که انتقال این باشگاه روند سریع تری به خود بگیرد. در صورت بازگشت باشگاه پاس به تهران مدیرعامل باید از میان خود پاسی ها انتخاب شود تا این باشگاه خیلی سریع به روزهای اوج خود برگردد.

وی در ادامه گفت: آن زمان که همه ما مخالف انتقال باشگاه پاس به همدان بودیم کسی به نظر ما اهمیت نداد و اکنون که می گویند می خواهند تیم را برگردانند باز هم کسی به نظر ما اهمیت نمی دهند .بنابراین فقط باید امیدوار باشیم دوباره باشگاه قدیمی و ریشه دار ما به اصل خود برگردد.

کازرانی خاطر نشان کرد: در صورت بازگشت مجدد حداقل سه سال طول می کشد تا باشگاه دوباره به روزهای خوب خود برگردد. کار این تیم باید از لیگ یک شروع شود تا دوباره به لیگ برتر برسد. بازیکنان قدیمی پاس بابت بازی کردن در این تیم پول نگرفتند اما اکنون حاضرند برای این تیم هر کاری بکنند. ما از ابتدا در این باشگاه کاره ای نبودیم و در آینده نیز چنین خواهد بود.

این پیشکسوت باشگاه پاس در پایان گفت: پاس را به تهران برگردانند، ما قول می دهیم به این باشگاه کاری نداشته باشیم. از همان ابتدا هم کاری نداشتیم ولی اجازه بدهند این باشگاه با بازگشت به تهران دوباره در فوتبال ایران نقش موثر و سازنده خود را نشان بدهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها