اتفاقاً دیدن این صحنه، حتی از فاصله بسیار دور هم این حس را به بیننده منتقل می‌کرد که توپ به دست افشین خورده.
کد خبر: ۶۳۴۵۰۸
هند به این واضحی از داور بین‌المللی بعید است

صحنه گل دوم فولاد خوزستان که به شدت با اعتراض پرسپولیسی ها همراه بود، به اعتقاد کارشناسان داوری هم یکی از محرز‌ترین اشتباهات داوری بوده است. هوشنگ نصیرزاده در همین رابطه می‌گوید: « زمانی که توپ مقابل آرش افشین به زمین خورد، دلیل اینکه اوج نگرفت، برخورد با دست چپ آرش افشین بود. اتفاقاً دیدن این صحنه، حتی از فاصله بسیار دور هم این حس را به بیننده منتقل می‌کرد که توپ به دست افشین خورده و مطمئناً جهانبازی جای دیگری را نگاه می کرده که این صحنه را ندید وگرنه هند به این واضحی از داور بین‌المللی بعید بود.»

نصیرزاده همچنین تأکید می‌کند: «گل اول فولاد هم در موقعیت سالم به ثمر رسید چون شریفات در آفساید نبود.»

نکته دیگری که این کارشناس داوری درباره بازی پرسپولیس مقابل فولاد به آن اشاره می‌کند، اخطارهای متعددی است که جهانبازی به بازیکنان می‌داده: «‌تعداد اخطارهای زیادی که جهانبازی به پرسپولیسی‌ها می‌داد واقعاً جای تعجب داشت. مثلاً اخطار به محمد نوری و دهنوی بی‌مورد بود. به نرم او می‌توانست طور دیگری بازی را کنترل و اداره کند. اگر آستانه تحملش را بالا می‌برد، بهتر بود.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
hamidA
Iran, Islamic Republic of
۰۵:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
۰
۰
برای فوتبال و داوری این مملكت متاسفم كه یك انسان نمای مغرض،در این فصل با ناداوری در 3 بازی حساس و حیاتی (پرسپولیس_نفت دور رفت،پرسپولیس_تراكتور دور برگشت و پرسپولیس_فولاد دور برگشت)باعث تكدر خاطر هواداران پرسپولیس میشود،نكته جالب اینجاست كه در هر سه بازی هم پرسپولیس نتیجه را واگذار كرده
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
۰
۰
هوادران پرسپولیس یادشان نرود اشتباه محرز به نفع پرسپولیس هم شده همین هفته قبل گل سالم نفت مردود گردید.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها