هفته بیست و سوم لیگ برتر

پرسپولیس با دست افشین باخت!

تیم فوتبال پرسپولیس با گل دقایق پایانی آرش افشین مقابل فولاد شکست خورد.
کد خبر: ۶۳۴۴۶۵
پرسپولیس با دست افشین باخت!

سایت جام جم ورزشی- در ادامه هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال، شاگردان دایی در دیداری خارج از خانه با نتیجه 2 بر یک مقابل فولاد شکست خوردند. سیدصالحی در نیمه نخست برای پرسپولیس گلزنی کرد، اما شریفات و افشین برای فولاد گلزنی کردند تا نماینده خوزستان با گرفتن سه امتیاز این بازی در کورس قهرمانی بماند.

گزارش نیمه اول

در دقیقه 22 حرکت انفرادی خوب آرش افشین در سمت راست خط دفاع پرسپولیس می رفت برای تیم تهرانی خطرساز شود اما ضربه مهاجم فولاد که بنگر و حسینی را پشت سر گذاشته بود، در دستان نیلسون قرار گرفت.

یک دقیقه بعد پاس بلند و عمقی امید عالیشاه به سیدصالحی رسید و پس از اینکه او نتوانست اثری روی توپ بگذارد مدافع و دروازه بان فولاد اشتباه کردند تا یک کرنر برای تیم مهمان شکل بگیرد.

همین کرنر در گوشه سمت چپ دروازه فولاد به محسن بنگر رسید که ارسال او پس از پاس محمد نوری با ضربه سیدصالحی به سمت دروازه همراه شد که سوشا مکانی در دریافت این توپ ناموفق بود و گل نخست برای پرسپولیس در دقیقه 24 به ثمر رسید.

هواداران فولاد خوزستان اما برای رسیدن به گل تساوی خیلی منتظر نماندند. حرکت بختیار رحمانی که در ابتدا با سد بنگر روبرو شده بود با اشتباه همین دفاع پرسپولیس تبدیل به موقعیت خطرناک برای فولاد شد و شوت آرش افشین پس از دفع ناقص نیلسون مقابل پای اسماعیل شریفات افتاد تا او دروازه خالی را باز کند.

گزارش نیمه دوم:

فولاد بازی را مثل نیمه نخست هجومی آغاز کرد و توپ و میدان را در اختیار داشت. در دقیقه 49 شوت محکم شریفات در میانه راه به پای بنگر برخورد کرد و در حالی که مسیرش عوض شده بود با فاصله کمی از دروازه به کرنر رفت.

بختیار رحمانی در دقیقه 54 روی ضربه آزادی که پشت محوطه نصیب فولاد شده بود یک شوت فنی را زد که نیلسون با واکنشی عالی توپ را به کرنر فرستاد. البته روی این خطا پرسپولیسی ها به شدت به داور معترض بودند وسیدجلال حسینی هم به همین دلیل یک کارت زرد گرفت.

فولاد با استفاده از شرایط میزبانی و بازیکنان تکنیکی خود بیشتر زمان بازی را در اختیار داشت، اما موفق به ایجاد موقعیت نمی شد. پرسپولیس هم در این میان دل به ضد حملات بسته بود. در یک توپ بازگشتی از همین ضدحملات محمد نوری با یک شوت محکم و زیبا تیر دروازه فولاد را به لرزه درآورد و توپ برگشتی هم در حالی که دروازه خالی بود با ضربه بی دقت سیدصالحی به بیرون رفت.

در دقیقه 72 پرسپولیس باز هم روی ضد حمله صاحب یک موقعیت خوب شد. امید عالیشاه روی یک استارت سریع و پس از جا گذاشتن مدافع فولاد با مکانی تک به تک شد اما در زدن ضربه آخر تعلل کرد و شوت او را مکانی دفع کرد.

یک دقیقه بعد شاگردان دایی باز هم صاحب موقعیت شدند. شوت صادقیان پس از جا گذاشتن دو بازیکن یک شوت فنی زد که مکانی این توپ را به کرنر فرستاد.

در دقیقه 75 سانتر عالیشاه از سمت چپ را مدافعان فولاد دور کردند که توپ برگشتی با شوت بی دقت محمد نوری به اوت رفت.

در دقیقه 83 ارسال شریفات پشت محوطه شش قدم پرسپولیس با ضربه سر غلامرضا رضایی همراه شد که این توپ با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 87 ارسال شریفات از سمت چپ دروازه پرسپولیس نزدیک بود به گل دوم فولاد تبدیل شود که ماهینی از روی خط دروازه توپ را جمع کرد.

در دقیقه 89 پاس عرض از کنار محوطه جریمه به افشین رسید و او دروازه را باز کرد.این گل به دلیل برخورد توپ با دست افشین تا حدودی مشکوک بود و باعث اعتراض شدید پرسپولیسی ها شد اما داور اعتنایی به این صحنه ها نکرد و گل را پذیرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۱
۰
۰
واقعاً حق فولاد بود كه بازی رو ببره

احتمالاً این داور هم غش كرده بوده
میلاد
-
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۱
۰
۰
خیلی نامردی باخت...
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۱
۰
۰
اگر كسی انصاف رو رعایت كنه و از روی تعصب نظر نده حق فولاد برد بود
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۱
۰
۰
جه ربطی داره آقا حمید گل زدن با دست میشه حق

نیازمندی ها