سری دوم ستایش از روز جمعه هفته آینده ‌درجدول پخش شبکه 3 قرار می گیرد.
کد خبر: ۶۳۳۸۹۴
«ستایش» ‌هفته‌ آینده می‌آید
تصویربرداری بخش‌های پایانی مجموعه تلویزیونی ستایش 2 به کارگردانی سعید سلطانی در لوکیشن منزل حشمت فردوس (داریوش ارجمند) ادامه دارد و باسرعت گرفتن روند تولید سری دوم ستایش از روز جمعه هفته آینده ‌درجدول پخش شبکه 3 قرار گرفته است.

به گزارش جام‌جم، در این سریال تلویزیونی داریوش ارجمند، نرگس محمدی، مهدی سلوکی، سیما تیرانداز، حدیث میرامینی، امیرمحمد زند، رامسین کبریتی و... به ایفای نقش می‌پردازند. در خلاصه داستان سریال تلویزیونی ستایش 2 آمده است: 22 سال از فرار ستایش و فرزندانش می‌گذرد. اینک هر سه با هویت دروغین و با نام فامیل رودباری زندگی می‌کنند. ستایش آسوده‌خاطر از این‌که با تغییر هویت خود و فرزندانش برای همیشه از چنگ حشمت فردوس گریختند، حالا صاحب رستورانی در رامسر است و اعتبار و شهرتی نیکو دارد و هرگز تصور نمی‌کند که سرنوشت یک بار دیگر او و حشمت فردوس را رو در روی هم قرار می‌دهد.

سعید سلطانی بعد از ساخت سری اول سریال تلویزیونی ستایش که با استقبال مخاطبان رو به رو شد، تصمیم گرفت فصل دوم این سریال را هم به تصویر بکشد. به همین دلیل فصل دوم این سریال را به تهیه‌کنندگی آرمان زرین‌کوب و نویسندگی سعید مطلبی به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه سه جلوی دوربین برد.

محمدرضا تخشید، مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه ضمن ابراز رضایت از روند تولید فصل دوم سریال ستایش به جام‌جم گفت: بخش‌های پایانی این سریال در لوکیشن منزل حشمت فردوس تصویربرداری می‌شود.

وی ادامه داد: پخش این سریال از بیست و هفتم دی‌ماه آغاز می‌شود. قرار است این سریال جمعه‌ها از شبکه سه پخش شود. بخش‌های باقیمانده فیلمنامه نیز همزمان با پخش تصویربرداری خواهد شد.

طبق پیش‌بینی گروه سازنده ستایش 2 تصویربرداری تا 20 روز آینده به پایان می‌رسد و گروه یک ماه استراحت خواهد کرد و بعد از آن تصویربرداری فصل سوم این سریال آغاز می‌شود.

ستایش 2 در ادامه سری نخست خود رویدادهای مربوط به میانسالی شخصیت ستایش را با ورود شخصیت‌های جدید و پرداخت به داستان‌های نو روایت می‌کند. در فصل دوم سریال ستایش، نرگس محمدی همچون سری قبل نقش ستایش را به عهده دارد. او برای بازی در این فصل از سریال گریم سنگینی شده است. قبل از کلید خوردن این سریال قرار بود مریلا زارعی نقش میانسالی ستایش را بازی کند که بنا به دلایلی این اتفاق نیفتد و محمدی ایفاگر نقش ستایش شد.

داریوش ارجمند نقش فردوس حشمت، سیما تیرانداز نقش انیس و رامین کبریتی نقش فرزند بزرگ‌تر فردوس را به‌عهده دارند. نقش فرزندان ستایش (محمد و نازگل) را مهدی سلوکی و حدیث میرامینی بازی می‌کنند. امیرمحمد زند هم ایفاگر نقش خواستگار نازگل است. حسین فاضلی آهنگسازی این سریال را به عهده دارد و همزمان با تصویربرداری تدوین هم انجام می‌شود. سعید سلطانی، کارگردان سریال ستایش با اشاره به این‌که سریال از نظر زمانی پیشرفت خوبی داشته، گفت: پیش‌بینی ما از همان اردیبهشت‌ماه که کار را کلید زدیم، این بود که تا اوایل بهمن امسال ساخت ستایش 2 در 26 قسمت به پایان برسد. خوشبختانه تولید سریال متناسب با برنامه‌ریزی‌ها و پیش‌بینی‌هایمان پیش رفت.

روابط شخصیت‌ها در فصل دوم سریال تلویزیونی ستایش بیشتر پرداخت شده است. سلطانی ابراز امیدواری کرد این سریال همچون سری اول با استقبال بینندگان رو‌به‌رو شود. سریال تلویزیونی ستایش 2 نسبت به سری اول متفاوت است، هر چند پایه‌ قصه براساس فصل اول طرح‌ریزی شده است، اما ویژگی‌های خودش را دارد و در مسیرهایی حرکت می‌کند که نسبت به فصل اول عمیق‌تر است.

برخی عوامل سازنده این سریال تلویزیونی عبارتند از مدیر تصویربرداری: محمد تقوی، صدابردار: وحید سلطانی، طراح چهره‌پردازی: محسن بابایی، طراح صحنه: فرامرز بادرامپور، طراح لباس: مرجان گلزار، مدیر تولید: ابوالفضل نصیر، دستیار اول برنامه‌ریز: سوسن دین‌محمد، مدیر تدارکات: سعید حاجی‌زاده و عکاس: نادر پیرزاده.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۵
رضاحیدری
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۹
۰
۰
ازكاگردان سریال ستایش اقای سیعد سطانی كمال تشكروقدردانی می نمایم این قسمت دوم ان سریال هفته اینده ازشبكه سوم سیما بخش خواهد شد سپاسگزارم
بی نام
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
۰
۰
خیلی خوبه
NO
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۶
۰
۰
اصلا جالب نیست
سامیه
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
۰
۰
خوب نیست اصلا ... لطفا یا اصلا این سریال رو پخش نكنید یا اگه پخش میكنید هر شب یا یه شب در میان پخش كنید به نظر من اول باید این سریال پخش میشد بعدش سرزمین آهن پخش میكردین حالا تا سریال زیاد دسستتون اومد نباید گیج بشید همه رو پخش كنید...با عرض معذرت ولی نظرمه دیگه
اكرم
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۵
۰
۰
هیچی دیگه قسمت شصت و سه این شد كه خانم پری سیما تمام اموال حشمت فردوس رو صاحب شد و آقای حشمت فردوس هم انگار نه انگار كه اتفاقی افتاده با نوشون محمد رفتند دنبال بلال خوردن احتمالا در سری سومش هم این آقا به نوش بگه بیییییبین من زندگیمو از نو ساختم یه اوستایی داشتم كه اوستاش میگف شكست مقدمه پیروزیه افتااااااااد.......خانم نرگس محمدی به لطف گریم یكشبه مسن تر شدن در صورتیكه راه رفتن این خانم حتی شبیه آدمای مسن نیست صداش كه بمونه....اصلا این فیلم جالب نبود.

نیازمندی ها