با پیشنهاد 2 میلیون یورویی

آرسنال خواستار جذب سردار آزمون شد

مگر رویانیان تا آخر عمر پرسپولیس می ماند!

علاقه سردار پرسپولیس به سردار کازان!

سردار آزمون بازیکن روبین کازان به ایران آمد و در این مدت سعی کرد یک جا برای تمرین پیدا کند؛ پرسپولیس ، همین.
کد خبر: ۶۳۳۵۸۹
علاقه سردار پرسپولیس به سردار کازان!

به گزارش جام جم ورزشی ، سردارآزمون در تمرین امروز پرسپولیس مورد استقبال گرم هواداران این تیم و به ویژه محمد رویانیان قرار گرفت.رویانیان که سعی دارد هر جریانی را به نفع پرسپولیس تمام کند از ورود سردار به تمرینات تیم دایی برای گفتن چند جمله استفاده کرد از جمله اینکه اگر سردار بخواهد در ایران بازی کند تیمش پرسپولیس است.

علاقه سردار رویانیان به سردار روبین کازان با اعلام این جمله بیشتر مشخص شده اما سردار آزمون دوباره تاکید کرد فقط برای تمرینات به اردوی سرخ ها آمده و قصد ندارد در این تیم بازی کند.

البته سردار آزمون به رسم نمک شناسی درباره رویانیان گفت: خیلی‌ها می‌گویند من پرسپولیسی بوده ام که الان دارم با پرسپولیس تمرین می‌کنم اما واقعیت این است که دلیل رفتن من به تمرین‌های پرسپولیس، اول سردار رویانیان بود.

اما ارتباط سردارها با هم از کجا آب می خورد.آزمون می گوید: من با سردار رفاقت قبلی داشتم. هیچ وقت یادم نمی‌رود سر داستان خروج از کشورم چقدر به من کمک کرد. خدا ان‌شاءا... حفظش کند. به من همان زمان می‌گفتند تنها رویانیان می‌توانست چنین کاری برای تو انجام دهد. در حالی که من اصلا بازیکن تیمش هم نبودم.

سردار آزمون زیر بار این حرف که سردار پرسپولیس می خواست با این کار سردار کازان را نمک گیر کند به شدت اعتراض می کند و می گوید: نمک گیر کند؟ کی؟ رویانیان؟ نه آقا! اولا مگر قرار است من امسال برگردم؟ بعد مگر قرار است آقای رویانیان تا آخر عمرش مدیرعامل پرسپولیس باشد؟ کدام مدیری در این فوتبال 5 سال پیاپی مدیریت کرده که حالا رویانیان برای سال‌های بعدش برنامه‌ریزی کند؟ نگاه او به من پدرانه بوده و همیشه به من محبت داشته. وقتی به او زنگ زدم و گفتم می‌خواهم در تمرین‌های پرسپولیس هم شرکت کنم، خیلی زود با آقای دایی تماس گرفت و به من خبرش را داد. همیشه به من لطف داشته. آدم نباید نمک نشناس باشد. محبت‌های او همیشه به من یک طرفه بوده. در حالی که من نه بازیکن تیم او بودم و نه هیچ وقت از من قول گرفت که بیا به پرسپولیس!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها