نامزدهای بخش فیلم‌های تلویزیونی سومین جشنواره بین‌المللی جام‌جم در رشته‌های مختلف اعلام شد.
کد خبر: ۶۳۳۰۳۶
شهاب حسینی رقیب سعید پورصمیمی شد

در بخش تله فیلم‌های جشنواره جام‌جم 42 اثر با یکدیگر رقابت می‌کنند

براساس اعلام ستاد خبری سومین جشنواره بین‌المللی تلویزیونی جام‌جم، شهاب‌ حسینی برای بازی در فیلم تعبیرخواب، سعید پورصمیمی برای بازی در فیلم دست‌ها نگاه می‌کنند، بیژن امکانیان و رضا بهبودی برای فیلم آبروی از دست رفته آقای صادقی و سیروس همتی برای بازی در فیلم رقص روی یخ نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد شدند.

در رشته بازیگری زن هم فاطمه گودرزی برای فیلم بهار، مهتاب کرامتی برای فیلم آذر، لاله اسکندری برای فیلم خراش، غزل شاکری برای فیلم حتی اگر شب باشد، معصومه میرحسینی برای فیلم یک روز سرد و شبنم مقدمی برای فیلم قصه من و دوچرخه بابام نامزد دریافت جایزه شده‌اند.

در رشته کارگردانی فیلم‌های زمانی برای ایستادن، یک روز سرد و آبروی از دست رفته آقای صادقی به عنوان نامزدهای دریافت جایزه معرفی شدند.

تهیه‌کنندگان فیلم‌های زمانی برای ایستادن، قصه من و دوچرخه بابام، آبروی از دست رفته آقای صادقی، حتی اگر شب باشد و یک روز سرد هم نامزد دریافت جایزه هستند.

داوران این بخش از جشنواره در رشته فیلمنامه هم فیلم‌های حتی اگر شب باشد، زمانی برای ایستادن، آبروی از دست رفته آقای صادقی و یک روز سرد را نامزد برگزیده شدن کردند و فیلم‌های نخل‌های سربی، دست‌ها نگاه می‌کنند، خراش و رقص روی یخ هم در رشته موسیقی متن و تیتراژ نامزد شدند.

در رشته تدوین فیلم‌های آبروی از دست رفته آقای صادقی، زمانی برای ایستادن، عملیات کرکس و تعبیرخواب و در رشته تصویربرداری فیلم‌های آذر، نیلا زنده است، یک روز سرد، زمانی برای ایستادن و آبروی از دست رفته آقای صادقی نامزد دریافت جایزه شدند.

تاجبخش فنائیان، علی‌اصغر داوودآبادی، اکبر نبوی، پرویز شیخ‌طادی، حسین یاری، محمد کاسبی و مسعود نقاش‌زاده داوری بخش فیلم‌های تلویزیونی سومین جشنواره بین‌المللی تلویزیونی جام‌جم را برعهده دارند.

پخش تله‌فیلم‌های جشنواره جام‌جم از تلویزیون

پخش تله‌فیلم‌های منتخب جشنواره جام‌جم از دیشب در تلویزیون آغاز شد.

محمدرضا معصوم‌زادگان دبیر بخش فیلم‌های تلویزیونی سومین جشنواره جام‌جم در این باره گفت: از میان 42 فیلمی که به مرحله داوری جشنواره راه پیدا کرده بودند، آثاری به عنوان نامزد انتخاب شده‌ که پخش آن از شبکه‌های دو، چهار و نمایش آغاز شده است.وی درباره زمان پخش این تله‌فیلم‌ها گفت: این آثار ساعت 21 از شبکه دو، ساعت 23 و 15 دقیقه از شبکه چهار و ساعت 15 از شبکه نمایش پخش می‌شود.

دبیر بخش فیلم‌های تلویزیونی جشنواره جام‌جم اظهار کرد: تلویزیون سال گذشته در مجموع 164 تله‌فیلم تولید کرد که در نهایت 42 اثر به مرحله مسابقه جشنواره راه پیدا کرد.

وی افزود: جوایز این دوره از جشنواره در بخش تله‌فیلم در رشته‌های کارگردانی، بهترین فیلم، بازیگری مرد و بازیگری زن، تصویربرداری، فیلمنامه‌نویسی، تدوین، موسیقی و تیتراژ خواهد بود که از برگزیدگان هر رشته در مراسم اختتامیه قدردانی می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها