هفته نامه سروش چهره های برتر رادیو و تلویزیون را معرفی کرد

پایتخت ۲، محسن تنابنده، نود و رادیو جوان در ردیف بهترین های سال

کد خبر: ۶۳۲۵۸۷
پرونده هفته نامه «سروش» برای سریال آوای باران

پرونده سریال تلویزیونی آوای باران با حضور بازیگران و عوامل این سریال در شماره ۱۵۸۵ مجله سروش مورد بررسی قرار گرفته است.

به گزارش روابط عمومی انتشارات سروش، بخش رادیو تلویزیون مجله سروش در این شماره در گفتگو با الهام چرخنده ، حمیدرضا پگاه، امیر دژاکام، مهران رنجبر، سام درخشانی و سپیده خداوردی از بازیگران مجموعه آوای باران مسائل مختلف، ایده، نوع بازی، تنوع و جذابیت های این سریال را مورد واکاوی قرار داده است.

همچنین نقد جدی روی این سریال انجام و زوایای مختلف شخصیت پردازی و تطابق موضوع مجموعه با نیازهای روز جامعه مورد بررسی قرار گرفته است.

گزارشی از تولید مجموعه تلویزیونی " خواب بلند"، نگاهی به سومین جشنواره تلویزیونی جام جم، گزارشی از برنامه رادیویی " آوای امواج" ، گزارشی درباره مجموعه پویانمایی و تلویزیونی " اردشیر و چغا" و گزارش پشت صحنه سری جدید برنامه " قند پهلو" از دیگر موضوعاتی است که بخش رادیو تلویزیون مجله سروش به آن پرداخته است.

معمولاً مخاطبان در میان انبوه وسایل ارتباط جمعی دچار سردرگمی می شوند زیرا رسانه های مختلف الگوهایی همسو با فرهنگ خودشا ن را ترویج می کنند و مخاطب امروز شاید  به درستی نتواند تشخیص دهد که پیروی از کدام سبک و الگو و برای بهبود زندگی اجتماعی منا سب تر است. برنامه "راه آرامش" که از شبکه دو پخش می شود ، با یادآوری این مهم که اصول و الگوهای حاکم بر رفتار فردی و خانوادگی در درون خانواده و  اجتماع تعیین کننده سبک زندگی است، به مخاطبان گوشزد می کند که باید در زندگی شخصی، خانوادگی و اجتماعی از چه ارزش ها و الگوهایی تبعیت کنند. از این رو بخش فرهنگ و هنر سروش این بار پرونده " مد و مدگرایی " را مورد بررسی قرار داده و ابعاد مختلف این مسئله اجتماعی را موشکافی کرده است.

گزارشی از نشست رئیس صدا و سیما با برخی از پیشکسوتان عرصه تئاتر، گفتگو با ایرج راد مدیرعامل خانه تئاتر و حسین محب اهری از بازیگران شناخته شده تئاتر، نقد فیلم سینمایی " گودزیلا"، گزارشی از گفتگوی حمید حامی خواننده در برنامه " دستان" و گزارشی از برنامه مستند " گزارش اشک" از جمله مطالب متنوع و خواندنی این بخش است.

بخش جامعه مجله سروش بیماری ایدز و تبعات اجتماعی آن را مورد بررسی قرار داده است. در این پرونده گفتگویی با آزیتا صافی کارگردان و تهیه کننده برنامه " روبان قرمز" انجام گرفته و چند و چون این بیماری و راه های مواجهه و پیشگیری از این تشدید این بیماری مورد توجه قرار گرفته است.

امروزه با پیشرفت شبکه های اجتماعی متنوع در فضاهای مجازی و وسائل ارتباط جمعی باعث شده که برخی از کارشناسان، جامعه شناسان و هنرمندان در مورد این پدیده جدید ارتباطی نظرات خود را بیان کنند که بخشی از این حرف ها در بخش جامعه مجله سروش آورده شده است.

گفت و گو با مدیر فرهنگ و معارف شبکه سه سیما درباره برنامه " اثیر"و گزارشی از برنامه رادیو گفتگو با موضوع طلاق از دیگر موضوعات این بخش است.

بخش اقتصادی مجله برنامه جنجالی" ثریا" را که انتقادهای جدی به شبکه و نظام بانکی وارد می کند را مورد بررسی قرار داده است و در این پرونده گفت و گوی مفصلی را با تهیه کننده این برنامه انجام داده است.

حماسه ماندگار ۹ دی سال ۸۸ یکی از مهمترین رویدادهای جامعه اسلامی بود که مردم نشان دادند با تمام توان خود از جمهوریت و اسلامیت نظام خود حمایت کرده و هرگز به دشمنان اجازه مداخله و نفوذ به کشور خود را نمی دهند. بزرگی و همزمانی این رویداد با انتشار این شماره سروش، سبب شد که بخش سیاسی این مجله پرونده مفصلی را به این موضوع اختصاص دهد.

گفت و گوی جذاب و خواندنی سید عزت الله ضرغامی رئیس سازمان صدا و سیما با نشریه ۹ دی در مورد فتنه سال ۸۸، نگاهی به برنامه " دیروز، امروز، فردا" با موضوع حماسه ۹ دی، گزارشی از گفتگوی برنامه " شناسنامه" با علی اکبر ولایتی و نگاهی به عملکرد رسانه ملی در جریان فتنه ۸۸ از بخش های جذاب و خواندی این پرونده است که خوانندگان این مجله را برای مطالعه بیشتر این شماره ترغیب می کند.

شماره ۱۵۸۵ مجله سروش را با ده ها تیتر، مطالب جذاب و اخبار دیگر از باجه های مطبوعاتی سراسر کشور تهیه و یا برای اشتراک با شماره تلفن ۸۸۳۴۵۰۶۷ تماس حاصل نمائید.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
Haniyeh
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
۱
۰
سلام لبخندددددددددد
ممنون . خسته نباشید . اكه بخوام از. سریاله اوای باران تعریف كنم فقط اهنكه. تیتراژ هست من فقط صدای اقای احسان
خواجه امیری رو دوست دارم ازشون خییییییییییییلی تشكر می كنم حقشه بهشون لوحه تندیس بدن
ولی از الهام درخشنده راضی نیستم كسی نمیتونه من را مجبور كنه فقط همین. إز زن دوم هم خوشم نمیاد ولی انیتا جواهر چی فكر نمی كنم بهش بیاد زنه دوم باشه
خییییییییییییلی حرف زدم بهتون سر میزنمً فعلا
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
۰
۰
سلام
من از فیلنامه این سریال كاملا ناراضی هستم. نه من خیلی ها كه هر كی پرسیدم با من موافق بودن. آخه یه سریال 40 قسمتی كه توی 35 قسمتش تا اینجا كه نشون داده همش حرص خوردیم و هی گفتیم باران به باباش میرسه و هنوزم كه هنوز نرسیده به درد نمیخوره. خب یه بارم بزارید این تماشاگر بدبخت با خوشحالی یه قسمت رو تموم كنه. هر شب میگم فردا دیگه میرسه فردا دیگه شكیبو میگیرین. خب بسه دیگه. چرا الكی سریال رو خیلی بی خود كش میدین. تو اون قسمت كه شكیب و كیانوش با چوب وسط خیابون به اون بزرگی زدن با چوب باران رو ملت هم كور هیچ كس ندید سوتی فوق العاده مزخرفی بود. یا قسمت 35 كه كیانوش اصلا معلوم نیست چجوری تونست گوشی فرید رو ازش بزنه خیلی بی خود بود و مسلما صدای مردم دراومد.خواهشا با روش های بی خود این سریال رو الكی كشششش ندین.حتما باران قسمت آخر اونم تو 10 دقیقه آخر میاد و باباشو میبینه و بی سر و ته تموم میشه كه همون 100 سال دیگه نیاد خیلی بهتره. من كه چشمم اب نمیخوره . امیدوارم به گوش عوامل این سریال برسه

نیازمندی ها