اگر بتازگی تلفن‌همراه اندرویدی یا آیفون خود را با یک تلفن مجهز به ویندزوفون 8 (مدل لومیا در این آموزش شرح داده شده است) تعویض کرده‌اید و قصد دارید فهرست مخاطبان خود را از تلفن قدیمی به تلفن جدید منتقل کنید، راه دشواری را در پیش نخواهید داشت، چرا که انجام این کار براحتی و با کمک بلوتوث امکان‌پذیر است.
کد خبر: ۶۳۲۳۵۲

1 ـ ابتدا نرم‌افزار Transfer my Data را از لینک زیر دانلود کرده و آن را در دستگاه مجهز به ویندوزفون 8 نصب کنید: (این نرم‌افزار به‌طور اختصاصی برای نوکیا لومیا طراحی شده است، اما در بیشتر دستگاه‌های مجهز به ویندوزفون 8 قابل استفاده است.)

http:‌/‌‌/‌goo.gl‌/‌5QNn4Z

2 ـ پس از نصب نرم‌افزار از فهرست برنامه‌ها روی آن فشار داده و آن را اجرا کنید.

3 ـ اکنون قابلیت بلوتوث را در هر دو تلفن‌همراه خود (دستگاه مجهز به ویندوز فون 8 و دستگاه دیگر که مجهز به اندروید، آی.او.اس، سیمبیان، بلک‌بری، ویندوزفون و ... است) روشن کرده و توجه داشته باشید که هر دو دستگاه نیز قابل شناسایی (Discoverable) و ترجیحا با یکدیگر Pair شده باشند.

4‌ـ در این مرحله باید درخواستی از تلفن‌همراه ویندوز فون شما به دستگاه دیگر ارسال شده باشد. با تائید این درخواست، اجازه ارسال اطلاعات را صادر کنید.

5 ـ با تائید درخواست فوق مشاهده می‌کنید که تعداد مخاطبان یافت شده در دستگاه قدیمی شما در نرم‌افزار Transfer my Data به‌ نمایش در می‌آید. در این مرحله با فشار گزینه‌ Copy عملیات انتقال فهرست مخاطبان به تلفن جدید را آغاز کنید.

توجه: هنگام انتقال فهرست مخاطبان از برنامه خارج نشوید.

مریم محمد‌بیکی فراهانی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها